zaterdag 2 juli 2011

38 jaar getrouwd!

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik deze bijzondere kaart gemaakt voor mijn ouders die volgende week 38 jaar getrouwd zijn!!
Zoals jullie weten maakt mij moeder ook kaarten, dus ik denk dat ze deze wel mooi vinden, zelf hebben ze geen internet, dus ik hoop dat ze niet bij iemand anders op mijn blog gaan neuzen, als ze de kaart wel zien... nou ja in het echt is een kaart toch altijd mooier toch???

Het patroon voor deze kaart heb ik van het blog van Elma-design, wat een leuke patronen hebben zij op hun blog staan zeg!!





 Ik vond het echt superleuk om deze kaart te maken, het was wel een werkje al dat knippen en snijden maar het resultaat mag er wezen vind ik zelf, hier en daar wel een schoonheidsfoutje maar ach volgende keer beter denk ik dan maar.

Allemaal een heel fijn weekend!!

Groetjes Sandra

2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi,

    NOOIT praten over je schoonheidsfoutjes hoor, wij zien ze toch niet :). Hartstikke mooi kaartje geworden, zo lief met die beertjes. Ongetwijfeld vinden je ouders hem ook super!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sandra, wat een schitterende kaart heb je gemaakt!! Bedankt voor je berichtje, we hebben met veel plezier deze kaart en je andere crea's bewonderd.

    Groetjes Elly & Maartje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra