zaterdag 17 september 2011

Hoera juf gaat trouwen!!

Hallo allemaal,

Vandaag een trouwkaart met een doosje erin gemaakt, deze is voor de juf van mijn zoon, ze gaat in oktober trouwen.
Niels wilde graag "iets" waar hartjessnoepjes in konden dus ben ik aan de slag gegaan.

De Magnolia stempel is ingekleurd met distress inkt en het mooie papier is uit een paperpad van Kars "wedding collectie" verder de kaart afgewerkt met lint en roosjes, ik vind het een mooi geheel geworden!



Met deze kaart wil ik ook nog graag meedoen bij de challenge van het Duymelot design team, hier mag alles deze maand zolang er maar een Magnolia stempel opzit.

Tenslotte hierbij nog de foro's van mij in het jurkje van 25 jaar geleden, hier had ik het van de week over en ik heb een aantal dames beloofd de foto's nog te showen.




Deze werd gemaakt nadat ik binnenkwam.....











Deze foto is nagemaakt uit het trouwalbum van 25 jaar geleden (ik sta rechts op de foto)






Zo dat was het weer voor vandaag, ik wil jullie alvast bedanken voor alle lieve en leuke reacties en wens jullie nog een fijn weekend!!!!!

Groetjes Sandra

7 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig kaart, zeer stijlvol en super leuke details, ik vind de kleuren helemaal gaaf!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige boekkaart, super mooi en leuk met de hartjes erin. Je fotos zien er erg leuk uit en het jurkje van toen is gewoon een topje van nu!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart sandra
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, ik vind je actie met de jurk wel geweldig hoor! Hij staat je nog goed :).
    Je kaart is ook mooi, zeg. Stijlvolle kleuren, mooi afgewerkt en lekker de hartjes. Nou, dat wordt vast een leven vol liefde en geluk, denk je niet?

    groetjes weer,
    Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sanne,
    Wat een super leuk cadeautje. Nog bedankt voor je link tip. Ik deed het dus verkeerd.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend gemaakt Sandra,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat heb je dat super gemaakt! het ziet er prachtig uit.
    Leuk dat je meedoet met de wedstrijd bij Duymelot.
    Veel succes
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra