zaterdag 12 november 2011

Iets heel anders.

Hallo allemaal,

Vandaag even iets anders dan een kaart, normaal gesproken maak ik het liefst kaarten maar ik zag zoveel labels en tags voorbij komen op diverse blogs ik dacht dat ga ik ook proberen.
Ik had van die kant en klare tags gekocht en die gepimpt, vond het nog niet meevallen met zo weinig ruimte maar ik vind hem zeker geslaagd voor de eerste keer.
De voorkant:

En de achterkant:


Ook zag ik van die gave tasjes voorbij komen op diverse blogs dus die had ik ook besteld, en me er vandaag aan gewaagd om er een te pimpen, ik vind hem super goed gelukt en weet er ook al een bestemming voor (voor de kerst voor de juf) ook heb ik alweer een idee in mijn hoofd voor een andere, gelukkig had ik er 10 besteld.

de voorkant:
En de achterkant:
Wat vinden jullie????

Allemaal nog een fijn weekend en tot blogs!!!

Lieve groetjes Sandra

11 opmerkingen:

  1. Wat prachtig van kleur, dat roze, super geheel en je tas, helemaal geweldig, zeker goed gelukt!!!

    Groetjes "tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sandra,
    Voor de eerste keer een tag en dan wel meteen een hele MOOIE en je tasje is SUPER. Daar zal de juf heel erg blij mee zijn.....kan niet anders.
    Nog een fijn weekend toegewenst.
    Liefs Wilma en tot blogs ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tag zeg, en dat voor een eerste keer! je hebt er heel veel leuke dingetjes op gekregen. Het tasje is ook erg leuk gelukt, en zo leuk om een cadeau in te geven. Erg mooi allemaal. Groetjes, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohohohoh das super goed gedaan ,wat een leuk idee. de kleuren zijn echt verfrissend .
    Nog een heel fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed gelukt alletwee. Zien er prachtig uit. Kerst en school...ik ben ook al aan het ´voorwerken´, straks komt er nog meer geknutsel, zoals surprises...Drukke, maar gezellige tijd!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je allereerste tag is zeer zeker goed gelukt, echt prachtig! En het tasje is ook super mooi! Mooie vrolijke kleuren!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dat er allebei super uit zeg, zeker heel goed geslaagd!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie Tag hoor! Ik maak ze ook niet zo heel vaak maar als ik dat doe maak ik hem zelf, kan ik ook zelf bepalen hoe groot hij moet worden, maak hem dan eigenlijk altijd 2x zo hoog als breed bv 10x20.Het tasje heb je ook super gepimpt.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat prachtig gemaakt Sandra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart en het tasje zo mooi gedaan :-)
    Groetjes vdkemma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra