vrijdag 13 april 2012

Eens wat anders..... zwart, wit en veel glitter!!!

Hallo allemaal,

Vandaag weer eens wat anders (en dadelijk ook nog een kaartje van Niels!!).
Ik heb (ja alweer) een tasje gemaakt in zwart wit, ik had nog designpapier liggen in deze kleuren met veel glitters erin en ik heb me zelf uitgedaagd om daar wat mee te doen, best ff wennen omdat ik toch wel graag met kleur werk!
Van welk merk het papier is weet ik niet meer, Tilda is ingekleurd met Distress en H2O, ik heb de H2O kleur "ice" gebruikt dit is een witte kleur met veel veel twinkeling erin hieroverheen de black soot gezet, ik vond het wel een mooi eindresultaat wat vinden jullie????


Zo en dan nu de kaart van Niels, hij wil er zelf graag wat bij vertellen dus hier komt ie......

nieuwe kaart van Niels!!!! hij heet DE POST dit is mijn 2de kaart hoera!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 ik heb hem zelf gemaakt  wat vinden jullie er van?


Allemaal een heel fijn weekend!!!

Groetjes Niels en Sandra 

20 opmerkingen:

  1. Hoi Niels en Sandra,

    Wat een superleuke kaart heb je gemaakt Niels !!! Vooral dat glitterrandje ziet er heel mooi uit.
    Enneh... jouw tasje is ook heel erg mooi hoor Sandra !

    Groetjes, Marjan

    P.s. kom ook eens kijken op mijn blog : handmadebymar.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi tasje Sandra. Ik vind het wel wat hebben dat Zwart/Wit.Uitdaging prima geslaagd.

    En Niels, jij hebt ook weer een geweldig mooi kaartje gemaakt hoor. Zulke post zou ik wel willen krijgen.

    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Niels en Sandra< wat een geweldig tasje San, en wat een magnifieke kaart Niels. Heel toepasselijke naam "de Post". Super gedaan. Ook de sneeuw valt erg mooi naar beneden, Niels. Fijn weekend!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dan, wat een talenten jullie allebei!!!! Prachtig tasje Sandra en Niels, geweldig, jij komt er wel!
    Liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er allebei beeldschoon uit.
    Erg mooi gedaan.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alle twee de kaarten zijn geweldig,
    maar Sandra ik vind die van Niels net iets Mooier.(hi hi hi)gr.Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou Niels die heb je mooi gemaakt !!! Het tasje van mamma is ook erg leuk.

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige tas :D en wat een schatje van een kaart heeft je zoontje gemaakt! Heerlijk om met je kleintje te knutselen! Goed gedaan hoor Niels! Je bent echt een kanjer!!
    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ziet er top uit allebei, super!!!
    Fijn weekend!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig tasje Sandra.
    En wat een geweldige kaart van Niels.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig tasje Sandra.
    En wat een geweldige kaart van Niels.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super gave tas Sandra. Heel erg mooi zo in het zwart. Tilda komt er echt heel mooi uit.

    Maar ja ik moet wel zeggen dat je niet op kan tegen Niels!

    Niels wat een hele mooi en stoere kaart heb je gemaakt. En wat een stoere beer. Helemaal super!

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk Niels! Ik hoop dat onze zoon later ook zo lekker met mij gaat freubelen. Lijkt me onwijs gezellig. Ik vind jouw kaartje leuker dan het tasje van mama (ook wel mooi natuurlijk, maar niet zo mooi als jouw kaart) ssssttt niet vertellen tegen haar hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat is dat een gaaf geheel dat zwart/wit, heel bijzonder!!! Maar helaas je kunt niet tippen aan die kaart van je zoon! Niels wat heb je een super mooie kaart gemaakt, ik vind hem helemaal te gek!!! Hopelijk volgen er snel meer van jou!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een super mooie tasje en heel chique in het zwart wit! Ook heel mooie glinster papier!!

    Niels je kaart is geweldig en met een super schattige postbode!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw, Niels wat heb je er toch iets moois van gemaakt. Stoer hoor. Je tasje is helemaal supers, Sandra!! Echt schitterend )haha, letterlijk en figuurlijk. Fijne zondag. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Niels wat een mooie kaart heb je gemaakt ik vind hem erg leuk.
    Sanne ook je tasje is erg leuk geworden. Door al die glittertjes is het erg gezellig. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Blijf jezelf uitdagen hoor, dat is het leuke van wat wij doen. Harstikke leuk het tasje in zwart wit, goed gelukt!
    En Niels....wat heb je toch weer een mooie kaart gemaakt, je hebt talent!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaarten , Sandra en Niels. Zwart / wit combi ziet er gaaf uit. En wat heeft Niels mooi gekleurd. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra