zondag 28 oktober 2012

kerst op kraft!

Hallo allemaal,

vandaag een heerlijke lange knutseldag, een uurtje extra, de mannen zitten beneden op de bank helemaal klaar voor het voetbal, en moeders lekker in haar knutsel kamertje!!

Vandaag laat ik de kaart zien met het kerstbeertje wat ik op kraft heb ingekleurd met distress inkt.
Ik heb de schets gebruikt van Hobbyshop Favoriet, het papier wat ik heb gebruikt is hetzelfde als bij mijn vorige kaart, en ik heb deze keer gebruik gemaakt van embossing poeder.
Ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.


Ik krijg alleen de foto niet zo heel scherp heb er een aantal gemaakt en bewerkt maar dit was de beste.

Allemaal nog een heerlijke zondag en tot de volgende keer!

Groetjes Sandra

14 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje is dit zeg. Heel mooi gemaakt.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje Sandra,
    en harstikke leuk dat je meedoet aan de Wedstrijd van de Hobbyshop Favoriet.
    groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sandra,
    Het beertje staat HEERLIJK te glitteren op dit PRACHTIGE kerstkaartje ☺☺☺.
    Nog een fijne ☼-dag.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra

    O, wat is je afdrukje zo leuk geworden op je kaart .
    Mooi met al die glitters erop .

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi kaartje, Sandra. Leuk met die glitters erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi kaartje!!! Knap gekleurd zo op kraft, ziet er mooi uit!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart geworden de kleuren passen erg mooi bij elkaar en leuk je ontmoet te hebben. Gr. Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart geworden Sandra. Mooi met het glittereffect!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Sandra! Leuk dat je meedoet aan de challenge van Hobbyshop Favoriet.
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart !! En wat heb je super mooi ingekleurd op kraft .... compliment !! Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje, en leuk dat je meedoet met de wedstrijd van Hobbyshop Favoriet.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra