zondag 27 januari 2013

2 x bingo!!

Hallo allemaal,

Jaja vandaag heb ik 2 x bingo, toen ik nml klaar was met deze kaart en eens ging kijken naar de lopende challenges bleek dus dat ik deze bij 2 bingo challenges kan insturen, vond het toch wel grappig omdat ik eens een andere kleuren combi heb gebruikt nml rood en blauw.

En kennen jullie dit dat als je bezig bent je bureautje er naar een tijdje zo uitziet........


En dan is dit de kaart die er uiteindelijk uitgekomen is........


2 challenges dus de eerste is bij Dutch Magnolia Lovers hier heb ik het rijtje kant/lint - snijmal - bloemen gebruikt.
De tweede is Nederlandse kaarten uitdagingen hier heb ik het rijtje rood - bling - blauw gebruikt, de bling zie je niet zo goed op de foto maar is er wel, ik heb de achtergrond en de tekststempel met embossingpoeder (met veel bling erin) gemaakt, en het jurkje van Tilda is ingekleurd met twinkling H2O, ook heb ik op de afbeelding veel glitterlijm gebruikt, heb er nog maar een foto van gemaakt met flits zodat je de bling toch nog enigszins kan zien.


En dan ben ik ook nog een dienblaadje om jullie te laten zien, dat haken is toch ook een tweede verslaving geworden hoor!!!! Deze is voor mijn vriendinnetje!!!


Allemaal nog een hele fijne avond en tot de volgende keer!!!!!

Groetjes Sandra 


18 opmerkingen:

  1. Wauw wat een beauty laat je zien, super die kaart!!! En die rommel op tafel komt heel bekend voor:) Wat een schitterend dienblad, zeer sfeervol!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje, mooie kleurtjes!!! En ja hoor, die bende is héél herkenbaar!!! hhaha
    Je dienblaadje is ook super leuk, wat is dat leuk om te doen hè!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en je haakwerkjes zijn ook prachtig. Groetjes Eve

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje en een schitterend dienblaadje!!
    Ben blij dat ik niet de enigste ben die zo'n rommel maak met freubelen:))

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je vriendin boft maar, prachtig cadeau hoor.
    Je kaart ziet er prima uit, leuk met die bling bling en op een foto valt het vaak anders uit, meestal is het in het "echt" mooier.
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kaarten zien er alletwee prachtig uit. Mooi geworden. Vind je dat rommel op de tafel?? Als ik aan het ben hou ik meestal 40x40 cm over om te werken verder heb ik het helemaal volgestampt met spulletjes die ik gebruik of denk te gebruiken. Leuk je gehaakte werk. Ik begin er aan (een stola) maar dan leg ik hem uit het zicht. Ik heb dan even geen tijd en vervolgens vergeet ik het helemaal om het weer op te pakken. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sandra
    Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt .
    En dat haken zo leuk he ,ik heb ook zo,n dienblaadje staan zo leuk om te doen .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi is je kaart en leuk is het haakwerk! Enne...zo'n bureau heb ik ook ;-)!

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beeldschoon kaartje hoor!!! Mooie kleuren. Toppie! Ennu... troep ??? kijk hier maar ff:
    http://assets4.pinimg.com/upload/467459636292154922_4UNNermy.jpg

    Dus is niets mis mee ,dat is bekend.. hahahahaah

    Gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig je kaartje , Sandra !! Troep .... ik heb nooit troep. Haha. En je dienblad ziet er ook gezellig uit. Leuk dat je meedoet bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart en je plateau is ook super hoor, bedankt voor je deelname bij de NKU.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry Sannie... hoop dat het zo wel lukt om mijn bende eens te bekijken hahahah

    Gr Antoinette
    http://pinterest.com/pin/467459636292217746/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. HaHAHAH! Heeel herkenbaar zo'n bureau! Maar het resultaat mag er zijn hoor! Je kaartje is prachtig geworden! en dan je dienblad... super!!
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt zeg.
    Leuk dat je meedoet bij de NKU.

    groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je bent niet die enige die helemaal verslaafd is geraakt aann haken volgens mij is half blogland aan het haken geslagen, hahhah!! Ik weet niet hoe het moet, dus ik hou het maar bij kaarten maken. De jouwe is ook weer een schatje. Heel mooi met al dat glitter!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een superschattig kaartje en wat leuk dat het glitter effect ook op de foto goed te zien is!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super schattige kaart!!!
    Dank je wel voor het meedoen met onze DML Challenge,
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra