woensdag 3 juli 2013

Romantisch stoer....

Hallo allemaal,

Het schooljaar komt hier ook weer bijna tot het einde, dus of mama iets leuks wilde maken voor juffendag!!! Natuurlijk doet mama dat, ze gaan as dinsdag met de hele klas zwemmen hoe leuk is dat.

Ik heb een papieren zak dubbelgevouwen zodat er aan de zijkant een opening komt, en hier een label in geschoven, op het label een envelopje geplakt waar de centjes voor het zwembad in kunnen, ik ga nog ff wat gezichtsmaskertjes halen die ik er dan ook nog inschuif.

Het is een beetje een mix van romantisch met stoer, de juf houdt nml wel heel erg van roze maar is tegelijk ook en stoere meid!!




Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!!



7 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,

    Zag je blog op Noor!designwebsite voorbij komen,en
    kon je nog niet.Vandaar dat ik effe op je bloggie kwam rondsnuffelen.Ben je ook gaan volgen, want je maakt schitterende creaties.En het is altijd leuk om er weer een volger bij te hebben toch?

    Vind je roze creatie super,ben gek op roze.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woww dit is een lust voor het oog, prachtige kleuren heb je gebruikt. Je creatie is echt superrr...

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi .

    Wat heb je dat weer ontzettend leuk gemaakt .
    en het is ook een heel leuk stoer stempeltje ,prachtig ingekleurd ook weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk gemaakt, ik hou ook zo van rose dus vind deze superleuk weer.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie cadeautje en een leuk idee! prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra