zaterdag 21 december 2013

Kerstswap...

Hallo allemaal,

Wederom meegedaan met de swap bij de Nederlandse Swappers, ik vind het toch altijd leuk om te doen zeg echt een aanrader!!!
Deze keer was Lisette een van de swapmusketiers mijn swapmaatje, en boy o boy dat was nog niet makkelijk zeg, Lisette houdt nml ontzettend van vintage en zeker niet van Magnolia of andere poppetjes, oei dacht ik, vintage is nml niet helemaal mijn stijl om te maken vind het er wel altijd prachtig uitzien maar mijn hart ligt toch wel bij Magnolia en andere "poppetjes", een uitdaging dus maar die ga ik niet uit de weg!!

De opdracht was een luciferdoosje pimpen (en daar natuurlijk wat leuke spulletjes in verstoppen) en een kerstornament voor in de boom.
Ik had nog mooi papier liggen van Pioen wat heel geschikt is is voor vintage, en gelukkig staat internet vol met vintage plaatjes, en dan is dit het resultaat,






Mooi geworden toch......... Lisette was er heel blij mee!!!

Dit is wat mij vandaag door de postbode werd gebracht, en ook ik vind dat ik een prachtige swap heb mogen ontvangen!!


Ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!!!

Dan wil ik iedereen alvast hele fijne feestdagen toewensen!!!




4 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra wat zie ik weer veel moois op je blog en vintage mag dan niet helemaal jou ding zijn, maar ik vind het prachtig! en dan ook nog zo'n leuk swap kado en dat met deze dagen...hardstikke leuk!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige swap en de creaties zijn super mooi...ik wens je hierbij fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar!

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige creaties, super om te bekijken!!!

    Fijne Feestdagen en groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben superblij met jouw swap! Zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra