woensdag 1 januari 2014

Challenge DSCC.

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen een zeer gelukkig gezond en creatief 2014 wensen!!!!!

Vandaag starten we bij DSCC met de eerste challenge van 2014, dit keer niet een hele lastige nml "alles mag!!".

Ik ben met een kalender bezig voor mijn nichtje, en ik laat de maand maart aan jullie zien, de maand waarin haar zoontje jarig is.
Papier wat ik gebruikt heb is van Authentique "Celebrate" erg leuk papier voor jongens creaties!!
Piraat Edwin is weer ingekleurd met Distress inkt.


We worden deze keer gesponsord door:


Zij stellen een waardebon van €10,00 beschikbaar, dat is het jaar nog eens goed beginnen toch!!!

Gaan jullie nog ff kijken op het blog van DSCC, mijn collega DT'ers hebben ook prachtige voorbeelden gemaakt!!




14 opmerkingen:

  1. jij ook een gezond en creatief 2014, een prachtige creatie, een kalender staat bij mij ook op mijn lijstje, maar eerder op die wat ik nog steeds graag wil doen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jij ook een goed en creatief nieuwjaar, en ook bij jou is het begin al gemaakt met de prachtige creatie.groetjes rian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig project, Sandra! Leuk stoer afdrukje bij de maand maart.
    Gelukkig Nieuwjaar!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GELUKKIG NIEUWJAAR !!
    En wat leuk zo een kalender ....
    Piraat Edwin ziet er gaaf uit.
    Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hele leuke kalender en de beste wensen voor het nieuwe jaar

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een goed 2014 toegewenst!
    Je kalender is prachtig.
    Gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er prachtig uit en de beste wensen voor 2014.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend Sandra!
    Ik wens jou alle goeds voor 2014 met veel creativiteit. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De allerbeste wensen voor 2014 Sandra en wat ziet dit er weer gaaf uit. Wat zal dat een mooi geheel worden als alles af is.
    Liefs Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat gaaf!
    Ik ben wel erg benieuwd naar de andere maanden :-)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sandra,

    O wat ziet dat er leuk uit en ik ben ook benieuwd naar de volgende maanden.
    Nog de beste wensen en een creatief nieuw jaar.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk idee Sandra! Vind deze maand erg stoer. En Edwin is erg knap zeg! Dank je wel voor je leuke reactie! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit zal vast en zeker een mooie, vrolijke kalender worden. deze pagina is zooo leuk met leuke, vrolijke piraat erop. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dit is al een SUPER MOOIE pagina van de kalender Sandra.....dat beloofd wat ☺☺☺.
    Ook voor jou nog de ALLER BESTE wensen voor 2014.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra