zondag 26 april 2015

Wavin Hello.....

Hallo allemaal,

Ja ik ben er nog hihihi, vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik heb gemaakt nav de sketch bij Noor & zo een super leuke en niet al te moeilijke sketch!!

Eigenlijk bijna alles wat ik gebruikt heb is van Noor!Design!!


Wat vinden jullie ervan?? 

As week een drukke dag, morgen eerst koningsdag lekker struinen op een rommelmarkt denk ik!!
En dan volgend weekend vier ik mijn 40ste verjaardag, ik ga een gezellig feestje geven dus en daar verheug ik me enorm op, lekker ff feesten met vrienden en familie!!

Allemaal alvast een fijne week en tot de volgende keer!


2 opmerkingen:

  1. Stoere leuke uitstraling!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie maritieme kaart! Prachtig gemaakt. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en een gezellige feest gewenst. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra