dinsdag 16 juni 2015

MDF muziekset...

Goede morgen allemaal,

Vandaag weer mijn beurt om een creatie te laten zien op het blog van Let's Get Bizzee, en deze keer ben ik aan de slag gegaan met de mdf muziekset.


Ik heb eerst alle onderdelen geverfd met acrylverf, daarna heb ik er her en der wat muziekpapier opgeplakt uit een oud muziekboek wat ik ooit op een rommelmarkt heb gekocht....


Daarna heb ik de muziekinstrumenten bestempeld met een mooie swirl met versamark, hieroverheen bronskleurige embossingpoeder, dit verhit met de heattool en je krijgt een heel mooi effect op de instrumenten...


De onderplaat (het cd'tje) heb ik gedecoreerd met opgerold gedistressed muziekpapier, touw en tilantia, ook de de bloemen toefjes mogen niet ontbreken, leuk detail op de gitaar is het leuke gitaar labeltje!!


Op deze foto kun je mooi de geemboste swirls zien, als snaren heb ik een stukje dun touw gebruikt, met hotfix steentjes als afwerking.


Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met mijn creatie, en ben natuurlijk heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Groetjes Sandra 





2 opmerkingen:

  1. Dit is leukkk!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is zoooo gaaaf!!! Wat prachtig Sannie!

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra