zaterdag 4 juli 2015

Koffer Let's get Bizzee....

Goede morgen allemaal,

Vandaag weer mij beurt om een creatie te laten zien bij Let"s get Bizzee.

Deze keer heb ik gekozen voor het MDF koffertje, erg leuk zo kort voor alle vakanties.


Het is een stoer vintage koffertje geworden, ik heb hem eerst geverfd met acrylverf, daarna met een mask van Dutch Doobadoo en pasta het reliëf erop gemaakt, over de nog natte pasta heb ik embossingpoeder gestrooid en toen verhit met de heattool, ik vind het echt een heel gaaf effect!!


Aan een kant nog een riempje gemaakt met een gesp, die ook bewerkt is met embossingpoeder voor een metaalachtige look!


Aan de andere kant heb ik wat vintage plaatjes gecombineerd.
Het koffertje is niet al te druk, maar ik vind hem super stoer geworden wat vinden jullie.....???

Tot de volgende keer!!

Groetjes Sandra 

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra