zaterdag 17 oktober 2015

World Card making day 2015

Goede morgen allemaal,

Vandaag een project wat ik gemaakt heb voor World Card Making Day.

Bij Hobbyvison besteden ze daar ieder jaar aandacht aan en ook deze keer had Tiets een geweldig mooie workshop online gezet.

Het is een heel gaaf album geworden waarin ik de vakantiefoto's van mijn ouders verwerkt heb.
De papier lijn die ik gebruikt heb is de nieuwe lijn van Maja design zo gaaf!!

Nou daar komt ie dan......











Vind hem zelf zo gaaf geworden en ben er dan ook megatrots op, het is een geweldig mooi cadeau geworden voor mijn ouders, waar ze super blij mee zijn!!

Groetjes Sandra 

5 opmerkingen:

  1. Wauw, wat super gaaf!!! Ik zag het project langs komen en ik had ook zo graag mee willen doen, helaas zijn er wat drukke dingen tussendoor gekomen die eerst mijn aandacht vroeger. Maar jouw uitwerking is echt prachtig! Daar mag je terecht heel trots op zijn en je ouders zullen dit prachtige cadeau zeker koesteren.

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij helemaal aan bij Lottes bericht en denk ook dat je ouders dit mooie boekje geweldig vinden. Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Wauw ,daar mag je terecht trots op zijn. Dit is supergaaf.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is prachtig geworden, en leuk dat het een kado voor je ouders is, een heel bijzondere herinnering van een vakantie.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra