maandag 16 april 2018

Magnolia album



Goede morgen allemaal,

Weer een creatie van mij gemaakt met de spulletjes van Kimya.

Deze keer een albumpje gemaakt van vlakke zakken en loonzakjes.
Ik heb een paar magnoliaatjes ingekleurd om te gebruiken in het album.
Het papier is kaisercraft "Golden Gove"



Dit is de voorkant van het album, het lieve magnoliaatje heb ik in een lijstje gedaan, langs het lijstje een mooie bloementoef, het album sluit met een mooi stuk breed lint.


Op de eerste pagina ook weer een magnolia ingekleurd met distress inkt, achter haar een kraft zakje met een label erin.


De labels uit het kleine kraft zakje en het loonzakje.


Hier een pergamijn zakje gevuld met bijpassende pailletten.
Op de rechtse pagina zie je dat ik her en der wat stukje papier inscheur en daar achter een stukje jute, ik vind dat er echt super gaaf uitzien!


Hier zie je een kraft ribbel label, een satijnen strikje (die heb ik in verschillende kleurtjes gebruikt in het album), en rechts een mini kraft envelopje.

Nog wat meer labels die kunnen natuurlijk niet ontbreken in een echt Kimya album!


Een lintkaartje met wat lint eromheen en ook ribbelkarton fijn dit heb ik ook door het hele album gebruikt.
Rechts nog een magnolia met achter haar een pergamijn zakje met een label erin, op pergamijn kun je super leuk embossen dat hen ik dan hier ook gedaan met een tekst.


en dan het laatste labeltje gewoon wat restjes papier en lint.

Ik hoop dat jullie het weer een leuke creatie vinden en ben natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lieve groetjes,
Hieronder nog de gebruikte producten, als je op de foto klikt kom je bij het product uit in de webwinkel van Kimya.

Bruine vlakke zakken 15 x 22 cm 50 stuks Loonzakjes KRAFT 95 x 145 mm 25 stuks ASSORTI bruine labels 100 stuks in diverse afmetingen Kaiser craft paper pad Golden grove 16,5x16,5cm Mini Prills 803, mini pareltjes, 30 gram, creme Wooden eyelet tags, 12 stuksEffen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - mosgroen  Effen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - antiek goud Effen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - bruin Mini Gift Bags 6.7 x 8.3 cm, 25 stuks Kraft

Hangetiket, labels met koordje 45 x 65 mm 100 stuksnieuw: Loonzakjes PERGAMIJN 60 x 60 mm 25 stuks Houten knoop bloem 1.2 cm 4 stuksLabels aan koord, AFM 15x30 MM, Lichtbruin, 100 stuks  Taartrand, doillie, 12 cm, 5 stuks verfijnd Papierlint kraft, 15mm x 10 meter, especially for you  Houten label lintkaart 2 stuks, 5 x 4 cm Ribbelkarton labels 4,5 x 8 cm 5 stuks  Joy! FIJN ribbelkarton A5, 10 vellen Mini envelopje met kaartje, kraft, 4.4 x 3 cm, 10 stuks Bakery twine touw, 2 mm x 100 meter, 2 kleuren, bruin/wit Jute 7 cm x 1 meter - Bruin juteNatural lintje met verstevigde zijkanten, 16 mm x 1 meter, taupe Lint kant lace geel opengewerkt 40 mm x 1 meter Lace Ribbon 46 mm x 1 meter - creme 










1 opmerking:

  1. wat een fantastische album ,prachtig gemaakt ,doe weer veel ideetjes op dank je wel hiervoor.
    Wat jullie allemaal doen met een zakje ,en dan die mooie labels, geniet hier van.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra