zondag 24 juni 2018

Bloghop DT dag

Goede morgen allemaal,

We hebben 1 of 2 keer per jaar een DT dag met alle leden van het team, en  sinds kort geven we elkaar een swappie zoals we het noemen... we maken voor iedereen een aardigheidje en delen die uit aan elkaar tijdens zo'n DT dag... Zo leuk om kleine kadootjes te mogen ontvangen , echt een feestje..
Nu zijn we gisteren ook weer bij elkaar geweest en via een bloghop laat ieder lid haar eigen swappie zien op eigen blog.
Wat is de bedoeling?



Hop langs alle blogs van de team leden en laat ook bij iedereen een reactie achter. Begin op het Kimya blog( hier dus) Ben je klaar met hoppen dan komt je terug op dit Kimya blog en daar laat je weten dat je klaar bent met hoppen.
Tiest heeft van haar swappie 1 extra gemaakt en die gaan we verloten onder degene die hebben gehopt en overal een reactie hebben achtergelaten.

Als het goed is kom je nu bij Jolanda vandaan super leuk  , en wij kregen dat gewoon onwijs tof!

Nu dan mijn swappie


Ik heb vlakke zakken gebruikt, ik heb de onderkant omhoog gevouwen (niet helemaal), dat stukje aan weerskanten vastgezet met smal tape en zo ontstaan er twee pockets met ruimte voor leuke cadeautjes.


Op de zakjes een doiley, met daarop een pergamijn zakje gevuld met diverse schudspul, een touwtje om het zakje maakt het helemaal af.
Papierlint met tekst en een bloemetje met daaronder een swirl en mijn swappie was af!


Natuurlijk gingen der ook wat cadeautjes in, een maskertje, badkristallen, een zeepje en wat snoepjes!


Dit waren mijn swappies ik vind ze erg leuk en de DT meiden ook, nu ben ik natuurlijk benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Nu mogen jullie doorhoppen naar Esther want ook zij heeft super leuke swappies gemaakt!!

Lieve groetjes,


Hieronder nog de producten die ik gebruikt heb, als je op de foto klikt kom je bij het product in de webshop uit.
Bruine vlakke zakken 15 x 22 cm 50 stuks Taartrand, doillie, 9 cm, 5 stuks verfijnd Lint Elegance flowers, 60 mm x 1 meter, mooie losse bloemen  Papierlint kraft, 15mm x 10 meter, especially for you Loonzakjes PERGAMIJN 65 x 105 mm 25 stuks 

24 opmerkingen:

  1. Dat ziet er heel mooi uit. Prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk idee weer en wat een lieve xadeautjes voor iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk cadeautje zeg, heerlijk schoonheidspakketje😊

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt en erg leuk om zo cadeau te krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk... De kleurtjes zijn echt super leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op zo’n manier wil je je cadeautje toch bijna niet weggeven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Erg leuk , iedereen wil toch wel zo'n cadeau krijgen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Volgens mij gaan de dames lekker ruiken😊 Leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig kadootje. Een heerlijk verwenpakket. En zo mooi verpakt in een echte "Sandraverpakking".

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een super leuk cadeautje en een geweldige verpakking eromheen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heerlijk verwen cadeautje voor de meiden! Kunnen jullie wel gebruiken na een dag hobby-en!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heerlijk verwen cadeautje voor de meiden! Kunnen jullie wel gebruiken na een dag hobby-en!

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een supertof cadeautje met verwennerij er in, heerlijk genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een heerlijk geurend verwenkadootje, en zo superleuk dat ze allemaal net even anders zijn en toch een geheel vormen zo bij elkaar!
    Ik heb al gezien en gelezen dat het een geweldige dag is geweest en dat geloof ik meteen met zulke lieve en attente kadootjes! Ik blijf jullie blogs nu ook allemaal volgen en voeg ze ook toe op mijn eigen onder mijn favoriete blogs!
    Groetjes, Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt super mooi, je kunt er leuke kleine cadeautjes in doen. Ik sla dit ideetje op en ga hem zelf een keer maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo Sandra,
    Originaliteit is aan jou ook niet gepasseerd!!
    Wat een leuk idee om wat verfrissingen met een lekker geurtje in een leuk zelfgemaakt tasje aan de meiden te geven zeg!!
    Echt weer een prachtige creatie.
    Mvg gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk idee om de zakken te gebruiken voor een leuk cadeautje! Super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra