donderdag 16 augustus 2018

Een meisje

Goede morgen allemaal,

Vandaag weer een Kimya berichtje van mij.

Een collega van me vroeg me of ik iets kon maken voor de geboorte van een meisje, tuurlijk zei Sannie hihi.


Ik ben aan de slag gegaan met een theezak en een kraftdoosje, de theezak heb ik gevouwen en daar heb ik het kraftdoosje ingeplakt. Het mooie papier is van Joy Vintage Roses.
Op de voorkant een stempeltje van Magnolia afgedrukt met versamark en daarna met embossing poeder eroverheen, verhitten en dan is dit het resultaat supergaaf vind ik!


De theezak heb ik dicht gestrikt met shining organza en op de zijkant het woordje "girl"


Hier de binnenkant, ik heb een flapje gemaakt aan de linkse kant zo is er weer wat meer ruimte om te plakken hihih, rechts zie je het doosje wat ik helemaal beplakt heb met DP papier.


Wat er onder het flapje zit, gebruik gemaakt van jute bloemetjes, een leuk kantje en wat pailletten.


In de zijflap links heb ik nog een extra kaartje geschoven.


Het doosje dicht gestrikt met weer dat mooie organza, en ook de binnenkant heb ik beplakt hier kan nu een leuk kraamcadeautje in!

En dat was hem weer voor vandaag, ik ga nog ff lekker vakantie vieren in de Franse zon!!

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra