maandag 17 december 2018

Kerst in een doosje

Goede morgen allemaal ,

Vandaag een creatie van mij en hoe kan het ook anders een kerstcreatie natuurlijk!!


Ik heb een letterbakje in een doosje gemaakt en daarin nog twee cadeautjes het doosje heb ik dichtgeknoopt met lint 

 

Ik heb het mooie papier van Maja Design gebruikt `I Wish`
Op het deksel een plaatje uit het papier en een mooie bloementoef.
Rechts op het doosje twee uitgestanste sterren waar een blister inzit, in het blister pailletten en sneeuwvlokken.


Als je doosje open doet zie je als eerste de cadeautjes een envelopje waar een waardebon in kan en een vlakke zak waar ik een kleinigheidje in heb gedaan.


Heel simpel gewerkt met het papier, op de vlakke zak een kraft prikker.


En dan het letterbakje, ik vin hem zo leuk geworden het is een iets groter bakje waar houten spulletjes in zaten, ik heb het bakje eerst in de gesso gezet en daarna alle vlakjes beplakt met papier.


En toen de lampjes erin zo leuk om te doen, ik heb overal wat tilantia in de vakjes geplakt dit vind ik zo´n leuk effect hebben.


En toen alle vakjes vullen ik heb diverse spulletjes gebruikt, flesjes, belletjes, sneeuwbolletjes etc etc.


Hoer zie je de batterijhouder ik had alleen deze in huis dus heb ik hem voorzien van een papiertje zodat het er gewoon bijpast.

Dit was hem weer voor mij ik hoop dat jullie genoten hebben van mijn creatie en ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lieve groetjes,


Hieronder nog de gebruikte producten als je op de foto klikt kom je bij het product in de Kimya webshop uit.
Kraft doosje 17.8 x 12.8 x 2.2 cm 5 stuks Bruine vlakke zakken 12 x 18 cm 50 stuks Kleine Kraft envelop 7 x 10 cm 10 stuks Scrapvellen MAJA I wish, I wish - Ephemera, 30.5 x 30.5 cm KERSTMAN gelukspoppetje 2 cm 25 stuk  Zakje sneeuwbolletjes 2-3 gram wit 3 mm bolletjes Dennenappeltjes, 10 stuks 1 tot 2,5 cm Kerst confetti parelmoer/wit ijssterren 15 gram Metalen belletjes 8 mm rood en wit, 24 stuks totaal 12/12 Effen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - rood Prikker met kraft ster 8.5 cm, 10 stuks Flesjes dia 22 mm hoogte 30 mm, per 2 stuks Transferfolie rood, 6 vellen van 9 x 15 cm, icm lijmpen te verwerken Tonic Studios Die- Star die & Blister shaker set 1660E Texture band 12 mm x 1 meter - bordeaux rood Pailletten facon metal rood 6 mm 1200 stuks

1 opmerking:

  1. Wat een pracht van een creatie , en leuk dat de sneeuwpop overal op te zien is, de letterbak is heel mooi en ik word er vrolijk van zo leuk gemaakt.
    Dit wil iedereen wel als cadeautje krijgen.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra