zondag 20 januari 2019

Doe dag project januari 2019

Goede morgen allemaal,

Afgelopen weekend waren de doe dagen weer bij Kimya creatieve verpakkingen en wat was het weer gezellig en hebben we een hoop lol gehad zeg daar kunnen we weer op vooruit zeg maar.

Deze keer gaf ik een workshop samen met Anja en alleen onze voorpret was al geweldig volgens mij zijn we drie keer van idee veranderd en zijn er aardig wat bakkies koffie bij Anja aan de eettafel in gegaan om tot dit geweldige project te komen!


En dit is het dus geworden, twee doosje op elkaar met onderin een minialbum en bovenin lekkere chocolaatjes.


Zo ziet het uit als de doosjes open gaan, het bovenste doosje scharniert en in het onderste doosje hebben we een laatje gemaakt.
Het design papier wat we gebruikt hebben is van Craft o Clock en heet "on the couch", en we moesten allebei wel heel erg wennen aan de kleuren maar toch is het ons allebei gelukt er een mooi project mee te maken.


Zoals gezegd in het laatje een album gemaakt van loonzakjes, op de voorkant de titel "Kimya doedagen" en een plaatje van een auto ik heb sinds kort een HP Sprocket en daar print ik deze mee op dit formaat ideaal!


Hier een ingekleurd magnoliaatje ik blijf dit toch heerlijk vinden om te doen , ook een klein mini envelopje met daarop een satijnen strikje.


OP deze pagina's alleen gebruik gemaakt van het papier en n hartjes stans een mooi bloem maakt het af.


Weer een lief magnoliaatje en links een quote die ik weer geprint heb met mijn nieuwe speeltje!


Nog zo'n leuk plaatje en voor de rest gewerkt met het mooie papier.


Op de achterkant mijn naamstempel.


Hier nog twee close ups van het geheel, om de doosjes zit geel suède koord en op het bovenste doosje voorop een satijnen strikje. de doosjes rustig afgewerkt met wat bloemen.

En dat was het project ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Alle projecten kunnen jullie vinden op het blog van Kimya dus ga gerust kijken wat de rest genaakt heeft!

Lieve groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra