maandag 11 maart 2019

Cadeau tasje..

Goede morgen,

Vandaag een cadeau tasje met leuke projecten erin, erg leuk om te maken en leuk om cadeau te geven!

Ik heb best wel weer wat foto´s gemaakt dus ga er maar weer voor zitten en hopelijk kunnen jullie ervan genieten!

 

Voor het hel project heb ik gebruik gemaakt van een craft o clock lijn `ladies en gentelman.
De basis is een wit tasje en daarin zit een soort folio gemaakt van zwart cardstock en zwarte zakken en een travelers notebook.


Zo ziet het geheel er dan uit, op het tasje het mooie papier, wat bloemen en een vilten hartje, aan de hengsels heb ik twee kleuren shining organza gestrikt, erg mooi lint wat hier erg geschikt voor is!

 

Hier de folio ook dicht gestrikt met twee kleuren shining organza licht lauw en lichtgroen.
Aan de zijkant een hartje (van die winkel met de grote A) met daarop een satijnen strikje, onmisbaar zijn deze in mijn voorraad.


Op de voorkant een diecut met een plastic wit hartje, ook heb ik wat pareltjes gemaakt met nuvo crystal drops wedgewood blue deze kleur past echt perfect bij het papier!


Als je de folio openslaat aan de rechtse kant een mooi stukje kant met daarop een mini envelopje, links bloemetje en wat bloemen uitgeknipt uit het papier.


Dan sla je hem nog een open links een tekst met weer een satijnen strikje, rechts gebruik gemaakt van het papier met daarop een tekst stempel, ook een klein ovaal prijslabeltje met daarop een kleine tekst gestempeld.


Zo is de folio helemaal open, links de zwarte zakken ik heb er drie op elkaar geplakt en in elke zak zit een insteek kaart.
In het midden een pocket met een zakje en een label erin.

 

Hier zie je het kleine witte mini zakje en het label, in het zakje past een cadeau kaart, aan het label een rest stukje kant.


Hier zie je hoe ik de zakken op elkaar heb geplakt, met een tab pons heb ik aan elk insteek kaartje een tabje gemaakt zodat je ze er makkelijk uit kan halen.


Ik heb de pagina's rustig gehouden zodat ik het geheel nog wel kon dichtmaken.
Hier  links een kalendertje en rechts een diecut op een stuk kant.
In de flap een kaartje gemaakt met pons (hang-tag).


De tweede pagina ook weer rustig met weer wat diecuts een prijslabeltje waar ik weer wat op gestempeld heb en in de flap weer een kaartje.


De laatste pagina, met links een pergamijn zakje met daarin wat pailletten, ook weet diverse diecuts een een kaartje in de flap.

 

Hier de insteek kaartjes en de kaartjes die in de flappen zitten, gewoon gebruik gemaakt van het papier en tekst stempels.


Ook maakte ik dis een travels notebook , erg leuk om te maken en niet moeilijk, hierin zitten drie kraft boekjes die ik een nieuwe omslag heb gegeven, twee verschillende insteekhoezen en een shaker pocket.

 

De boekjes die dus een andere omslag hebben gekregen.

 

De insteekhoes en de shaker.


De andere insteekhoes.


En dan was dit weer mijn project voor deze keer , ik hoop dat jullie het weer mooi vinden en ben benieuwd naar jullie reacties!

Lieve groetjes,


2 opmerkingen:

  1. I'm very fascinated of this book and the album is So amazing Thanks for sharing this on Craft o'clock Group on Facebook. All looks amazing 😍

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra