dinsdag 12 mei 2020

Original details with Denim & Friends

Goedemorgen allemaal,

Weer een creatie van mij, en deze keer een gemaakt van 2 kraft tasjes met hengsel.
Deze tasjes heb ik omgebouwd tot een soort flipbook.


Ik heb gebruik gemaakt van het geweldige designpapier van Maja Design "Denim & Friends".
En dus ook van de plaatjes die erbij zitten, en zo is het een dus een stoer mannen project geworden.

Ik heb een aantal foto's gemaakt waarmee ik probeer uit te leggen hoe ik het flipbook heb gemaakt.
Ik heb dus gebruik gemaakt van 2 kraft tasjes met hengsel, deze heb ik aan de lange kant over de vouw helemaal open geknipt.


De hengsels heb ik er uitgeknipt, en de zakken heb ik aan elkaar geplakt zoals op onderstaande foto, de flapjes die er ontstaan zijn de latere pockets.


Nu kan je het flipbook sluiten, de twee buitenste delen vouw je naar het midden 


En dan vouw je het geheel naar elkaar toe.


Ik hoop dat jullie begrijpen hoe ik het in elkaar gezet heb en anders mogen jullie mij natuurlijk altijd een berichtje sturen.

Dan nu de foto's van het project.


op de voorkant heb ik een gaaf plaatje gebruikt, deze keer heb ik alle randjes ruw gemaakt, doe ik normaal nooit maar vind het wel bij dit project passen.
In de hoek zie je een canvas vlaggetje met daarop een chit chat sticker.
Achter het plaatje een stuk mooi kant met daaroverheen een blauw lintje.


Het flipbook sluit door middel van een mooi stuk kant.


Opengeslagen zie je 2 pockets, dit zijn de blokbodems van de tasjes die ik verlengd heb met een stuk kraft cardstock, langs de rand een mooie randpons gebruikt.
Op de pockets tekst stickers, en erin wat simpele labels,


En dan helemaal opengeklapt, 2 zij pockets aan de linker kant en 2 aan de rechter kant.

    

Op de eerste pocket plakte ik een klein donkerbruin zakje met daarin een plaatje van het papier.

      

In de tweede pocket een kaart waar ik weer een flapje op maakte met een ander zakje, de klep van dat zakje sluit onder het stukje kant, op het kant een blauw ribbel lintje en daarop een bindertje met tekst.


Opengeslagen is dit de achterkant van het flapje, hierop een blanco etiket waar ik een tekst op gestempeld heb.

       

Op de derde pocket plakte ik weer klein zakje, op het zakje een kraft vaandel en in het zakje weer een plaatje, in de pocket weer een kaart.

     

In de laatste pocket ook weer een kaart, en hier maakte in  met envelopje weer een flapje aan.
Op dit flapje een stukje filmrol en een kraft label.


De achterkant van het flapje is gewoon enveloppe gebleven en hier zit weer een plaatje van het papier in.


De achterkant van het album, niks bijzonders hahaha, ik plakte er alleen een handmade sticker op!

Nou dat is mijn project weer, ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden.



1 opmerking:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra