maandag 8 februari 2021

Valentijns box

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het weer mijn beurt om een leuk project aan jullie te laten zien, en omdat het bijna Valentijn is heb ik een Valentijns project gemaakt.

Het papier wat ik gebruikt heb lag nog op mijn bureau omdat ik daar ook de lopende Valentijns challenge mee gemaakt heb, het is van Echo park "Cupid & Co"


Het is een box geworden met een soort tafereeltje erin, ik gebruikte hiervoor het zoals wij het noemen "olifanten doosje", deze heeft een deksel waar plastic inzit dat heb ik eruit gesneden waardoor je een soort shadowbox krijgt.




In de shadow box maakte ik een soort waslijn van rood touw waar ik met kleine knijpertjes wat leuke spullen aan hing, een pergamijn zakje met een leuke gummiapan stempel erop gevuld met schudmateriaal, 2 leuke bedeltjes en 2 soort van tickets die bij het papier horen.


In de shadow box ook nog 2 van die leuke minflesjes met in het ene flesje van die gave kralen (je koopt ze als hanger maar ik vind ze zo ook tof) en in het andere flesje wat kleine kraaltjes en pailletten, op het flesje een mooie parel geplakt en om de flesjes een strik van hempcord en daarop een klein bloemetje.
De vrachtwagen die je ziet is een sticker, bij de lijn zit namelijk ook een vel met stickers, in de laadbak heb ik nog een extra stoffen hartje geplakt.

Op de voorkant plakte ik nog een vrachtwagen en kleedde deze aan met wat extra bloemetjes, ook de kissing booth is weer een sticker.

Leuk is tie geworden he!! Ik ben erg benieuwd wat jullie vinden!!

Lieve groetjes,



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra