maandag 8 november 2021

Lantaarntjes

 Goedemorgen allemaal,


Vandaag weer mijn beurt om jullie te inspireren!

Ik laat jullie mijn lantaarntjes zien die ik vorige week maakte in de "Hoe to Doe"

Ik maakte een paar weken geleden eerst deze herfst lantaarntjes.

 
voor deze lantaarntjes gebruik ik blokbodem zakken, deze zijn er in verschillende kleuren en in verschillende maten en ze zijn eigenlijk allemaal geschikt voor dit project.


Hier de lampjes (action/blokker) aan zo super leuk!
Het papier wat ik gebruik heb is van Mintay Fall Festival



Nadat ik deze gemaakt had bedacht ik me dat het wel leuk zou zijn deze in Sinterklaas thema te maken en ze live in een "Hoe to Doe" te laten zien.
Zo gezegd zo gedaan, wat leuke sint spulletjes besteld en voorbeelden gemaakt, vorige week dinsdag ging ik ze live maken en nu heb ik dus 4 Sinterklaas lantaarntjes en 2 in een herfst thema hahaha.

Dit zijn de Sinterklaas lantaarntjes geworden


Ik vind ze zelf dus te leuk geworden, en de combinatie wit, zwart, goud en rood vind ik erg tof.


Hier de lantaarntjes met de lichtjes aan, het is net een grote maan die schijnt toch?


Hier heb ik witte blokbodemzak gebruikt, met daarop het huisjes papier, dit is gewoon een zakje wat ik als papier gebruik heb, goudlint en papierlint maken de bovenkant af.
Natuurlijk ook een sint poppetje en een leuke sticker.


Deze is gemaakt van een iets kleinere zwarte blokbodem zak, en hier gebruikte ik langs de bovenkant een echt sint lintje, ook weer een gelukspoppetje en de strik van goudlint zette ik vast met een knijper, het designpapier is eigenlijk weer een zakje.


Nog een keer hetzelfde ontwerp maar dan met een grotere blokbodemzak, ik gebruikte ook nog de staf en een jute zakje.


En nog een keer het zwarte zakje, maar dan net weer anders, voor de strik gebruikte ik goud weblint, en ik plakte de maan nog bij de sticker.

Super leuk zijn ze geworden toch!

Ik heb voor jullie ook nog de link naar ons YouTube kanaal waar de live staat zodat jullie deze kunnen terugkijken en wellicht de lantaarntjes zelf kunnen maken, ik ben erg benieuwd hoe ze dan worden dus showen in onze Facebook groep mag altijd hihihi.


Lieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra