maandag 28 oktober 2024

Betty de Robot

 Goedemorgen allemaal,

Ik mag weer een creatie laten zien hier op het Kimya blog en deze keer is het Betty geworden!

Betty is een robot hihihi en staat al een hele poos op mijn lijstje om (af) te maken.

Toen het papier van Craft o CLock Robot adventures uitkwam wist ik daar wil ik iets grappigs mee maken, ik was er
ook enthousiast mee begonnen maar ik liep compleet vast, toen gebeurde er allerlei dingen, kwamen er andere projecten voorbij (je weet hoe het gaat) dus Betty bleef maar liggen, en nu dacht ik het is tijd geworden om Betty af te maken, samen met wat hulp daar waar ik op vastliep opgelost, en langzaam werd Betty geboren.


Betty is in de basis gemaakt van harde kraftdoosjes, de beentjes en de nek zijn klosjes en de armen van chenille.
Gezichtje, handjes, oortjes en voetjes zijn allemaal gemaakt van bronzen tandwieltjes.


Op het buikje maakte in een soort schermpje, hier heb ik wat schudmateriaal in verwerkt.
De sluiting is een soort bronzen knop die heb ik op de voor en achterkant bevestigd en zo kan er stukje elastiek omheen zodat het buikje (deurtje) dicht blijft.


Het buikje is dus ook een deurtje, in het doosje heb ik een plankje gemaakt hierop staan 2 mini robots die natuurlijk niet mochten ontbreken in dit project.
Onderop een mini album gemaakt met die te gekke geweldig gave stans van Gummiapan.
Op de binnenkant van het deurtje zie je nog net dat ik een stukje papierlint heb gebruikt.

 

Het album is dus gemaakt van een stans van Gummiapan, hij bestaat uit 5 pagina's en heeft tabjes eraan, ook heeft hij die gave versleten look, je kan er alle kanten mee op!
Ik gebruikte en mini bindringen aan die ik afgewerkt heb met kleine stukjes lint.
Op de voorkant wat jute met daaroverheen een kraft vaantje waar 3 kleuren nylon draad door gestrikt zijn.


De pagina's heb ik allemaal beplakt met restjes papier.
Heb de pagina's niet te druk gepimpt, hier zie je een stukje roezellint met daarop een binder met tekst


Hier weer een stukje jute en een sticker, deze komt uit een herfst set


Hier een hele rustige pagina hihi


Hier weer jute en wat leuke stansjes van Gummiapan.


En op de achterkant ook een stans van Gummiapan met daaraan weer dat nylon draad.

EN dan was dit Betty de robot, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
Tot de volgende en veel liefs,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra