woensdag 21 september 2011

Een snelle kerstkaart.

Hallo allemaal,

Voor de tweede keer vandaag......., maar ik wilde graag meedoen met de challenge bij Marianne Design waar het thema dieren is, ik zag dat vandaag de laatste dag om in te sturen is dus heb k me nog even teruggetrokken in mijn hobbykamer.
Het afdrukje van Marianne Design had ik al ingekleurd klaar liggen, het papier komt uit een blokje van het Boekenvoordeel.


Allemaal nog een hele fijne avond en tot een volgende keer!

Groetjes Sandra

6 opmerkingen:

  1. Hallo Sandra,
    HEERLIJK een paar "vrije" knutseldagen.....hihihi. Je hebt heel goed je best gedaan, want beide kaarten zijn PRACHTIG. Mijn voorkeur zou uitgaan naar de kerstkaart.....wat MOOI zo in deze kleurstelling.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje zeg!! Wat een leuk stempeltje!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel leuk kaartje!!

    leuk papier en een leuk afdrukje!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O ja...deze kaart is leuk hoor.Het papier is mooi, ik heb het zelf ook, je kunt het hartstikke goed met elkaar combineren he? De kaart is leuk afgewerkt!

    gr Annerieke
    ps. veel plezier in de bios....ik ga zondag naar de Smurfen...met een vriendin :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke en vrolijke kerstkaart! Je Magnolia Shabby chique kaart is ook erg leuk!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Sandra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra