donderdag 13 oktober 2011

Het lukt ff niet......

Hallo allemaal,

Kennen jullie dat, dat het soms ff niet lukt?
Vandaag was ik heerlijk een dagje vrij omdat ik zaterdag moet werken, dus vanmorgen man aan het werk kind naar school eerst het huis helemaal aan kant, en toen heerlijk op mijn hobbykamer tijd voor mezelf......... maar ja toen kwam er niks uit mijn handen, ik wilde een herfst kaart maken kom ik erachter dat ik geen leuke stempel daarvoor heb en ook geen leuk papier, dan maar wat leuke afdrukjes inkleuren dacht ik, nou ja zeg dat lukte ook al niet de een na de ander mislukte gewoon, verkeerde kleur, geen schaduw, verkeerd papier etc etc...... ik ben er maar mee opgehouden morgen weer en dag!!!
Ik moet er eigenlijk ook wel om lachen heb ik eindelijk eens echt de tijd om er voor te gaan zitten lukt het niet.

Laat natuurlijk wel nog een kaart zien, deze heb ik afgelopen weekend bij mijn moeder gemaakt, toen lukte het nog wel! (al zag ik later dat ik de glitter iets heb uitgesmeerd over het jurkje)
Het stempeltje van Magnolia is gekleurd met distressinkt, en het jurkje is een van nieuwe kleuren mooi is ie he? Het papier is van het  Kruidvat en dit paste precies bij die nieuwe kleur distress. ook het kantje heb ik "geverfd" met deze kleur, de brad komt eveneens bij het Kruidvat vandaan, de sterrenstanzen zijn van Marianne Design.


Zo dat was het weer voor vandaag, allemaal alvast een fijn weekend en tot de volgende keer (hopelijk heb ik "het" dan weer gevonden hahahaha)

Lieve groetjes Sandra 

9 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra, je kaart is prachtig geworden en de nieuwe kleur inkt is erg mooi en past geweldig bij het papier.

    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfecte kleurencombi! Leuke kaart hoor! Wil je een paar missers van mij horen???? Mijn papier verschuift wel eens spontaan tijdens het stansen, zodat ik net een randje mis. Of ik plak het papier scheef, dan schiet het net op het laatste moment uit mijn handen en dan zit het vast. Of ik kan de juiste lay-out niet vinden en dan blijf ik maar schuiven en schuiven en schuiven. Of ik meet verkeerd af. Of net wat jij hebt, je hebt echt even de tijd om iets te doen en dan kan ik niet kiezen wat ik wil maken, er zijn zoveel leuke dingen. Maar verder gaat alles goed :-). Het blijft nog steeds verslavend.

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra, op het blog van Krea Teja vroeg je me op welk papier ik kleurde, nou meestal gebruik ik 300 gr Canson Montval papier. Wat een prachtige kaart laat je hier zien trouwens, super. Groetjes, jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sandra, Ik denk dat iedereen er wel eens last van heeft! Ik tenminste wel. Ik heb ook wel eens dat ik zoveel dingen wil maken, in mijn hoofd al gemaakt heb, en als ik dan eindelijk even zit, weet ik niet waar ik moet beginnen. En dan komt er ook niets uit mijn vingers. Dat is soms echt balen.... Of als je een kaart moet maken voor iemand, morgen af zijn voor op de post ofzo. Dan weet ik soms ook niet waar ik moet beginnen! Maar buiten dat allemaal, blijft onze hobby toch wel heeeeeeel erg leuk en verslavend! Lieve Groetjs, Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk kaartje zeg!!!
    "Het" komt vast wel weer hoor Sandra!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een schitterend kaartje wat je hebt gemaakt!

    ja en het klinkt heel bekend ik heb er ook al maanden last van!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje,lief die stempel,mooi ingekleurd.
    Geweldig papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schitterende kaart sandra
    erg mooi gemaakt
    enne heel herkenbaar hoor;) als wij er echt de tijd voor hebben om te knutselen lukt het ook niet altijd bij ons
    komt wel weer goed;)
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart in prachtige kleuren! geweldig gemaakt.
    Je verhaal is heel herkenbaar, ik 'verspil' ook vaak tijd met papier zoeken, afbeelding zoeken, kleuren, niet mooi vinden en dan is mijn knutsel tijd om en heb ik nog niks gedaan :)
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra