zondag 4 maart 2012

Bloemen!

Hallo allemaal,

En het weekend is weer bijna voorbij en zo ook mijn vrije dagen jeetje zeg wat gaat dat snel, maar  ik ben weer fris en fruitig voor de nieuwe werkweek!!
Zoals ik van de week al vertelde zijn we gisteren voor een vouwwagen wezen kijken en we zijn geslaagd, helemaal super laat het voorjaar maar komen!!! Met hemelvaart gaan we er voor het eerst mee op pad, ik heb er zin in!!!!

Dan de kaart, ik wilde graag twee challenges combineren nml die van Scrap & More waar de opdracht bloemen is, en die bij The Dutch Magnolia Chickies waar de opdracht een easelkaart is.
Dus wat heb ik gemaakt een easelkaart in de vorm van een bloem!!! Het patroon en de werkbeschrijving staan op het blog van Elma-design echt superleuk om te maken!!


Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden!!!
Nog een hele fijne avond en tot de volgende keer maar weer!

Lieve groetjes Sandra

25 opmerkingen:

  1. oh jij gaat vast een lekkere zomer tegemoet, nou maar hopen op lekker weer!

    En wat een prachtige kaart joh, mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu Sandra die easelkaart van jou is ook niet mis! Prachtige bloem! mooie kleuren zo licht groen met rose!
    xoxo *Annette*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is leuk!!!! Een vouwwagen, wij hebben er al jaaaaaaren eentje. Er gaat niets boven kamperen hoor. Je gaat er vast veel plezier van hebben. Wat voor vouwwagen hebben jullie?
    En nu je kaart natuurlijk...ziet er mooi uit. Leuk met dat jute en kant. Je bloemen zijn ook mooi.

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schitterende kaart Sandra.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw zeg, wat ontzettend mooi!!!! Bedankt dat je de link er bij hebt gezet, ik ga even kijken, vind het een héél leuk modelletje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Of wij hem leuk vinden???? Ik niet hoor.......ik vind hem gewoon helemaal TE GEK!!!!!!! Wat een beauty zeg, geweldig gedaan!
    groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sandra

    Ik zag je bloemkaart op HJ en ben meteen even naar je blog gegaan. wat een mooie kaartjes maak jij, ik ben meteen volger geworden. Kom je ook eens bij mij kijken?
    groetjes van Sylvia Scharp.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw Sandra..wat is hij mooi zeg! Vind hem echt geweldig!
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sandra,
    Jij hoeft helemaal niet te hopen dat wij deze easelkaart leuk vinden, want hij is SUPERSSSSSSSS ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige!! Wat een mooie kleuren en model heb je gebruikt. Een heel mooi geheel.
    Bedankt voor je bijdrage bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauwww wat ontzettend gaaf is dit, het eerste wat me opvalt zijn de super mooie kleuren en dan die prachtige details, ik ben er weg van!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sandra,

    Je kaartje is helemaal geweldig!! Ik ben gelijk even gaan kijken op het blog van Elma-design en heb het patroontje van harte binnengehaald ;D Bedankt voor de tip!!

    Liefs, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauh wat heb je dat prachttig gemaakt!!
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw wat een super mooie kaart! Hele mooie kleuren, super details en een hele leuke model! Ik ga ook meteen bij de link kijken! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Schitterende easelkaart met mooie details. Tilda is soo cute!!! Je gele kaart van je vorige post is ook al zo´n plaatje met prachtig papier en details. Je Tilda´s zijn ook beeldschoon ingekleurd. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat jullie geslaagd zijn voor een vouwwagen. Kan me voorstellen dat je niet kunt wachten tot het Hemelvaart is. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Sandra, wat heb je die prachtig gemaakt zeg! Onze complimenten,
    Lieve groeten Maartje & Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wooow Sandra wat een geweldig mooi kaartje, SUPER!!!!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wow Sandra wat een geweldige kaart echt prachtig die bloemvorm !

    groetjes Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtig kaartje, en wat een leuk model! Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super mooi easelkaartje en
    bedankt voor het meedoen bij DMCC

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wauw prachtige kaart en super mooi model.
    bedankt voor je deelname bij DMCC
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra