zaterdag 29 september 2012

Kerst rood.

Hallo allemaal,

Vandaag heerlijk zitten knutselen, ben wederom met een kalender bezig, ik had eigenlijk gezegd dat ik er maar eentje zou maken, maar in November is mijn schoonmoeder jarig en ik vond dat ik er voor haar ook een moest maken, ze vond die van mijn moeder zo mooi vandaar!!!
Zal binnenkort de kalender die ik voor mijn moeder had gemaakt eens laten zien, dat wordt dan wel een lange post met foto's maar de moeite waard hoor!!!

Dan nu mijn kaart, het is eens wat anders als anders een kaart zonder afdrukje, vond het wel leuk om te maken, voor mij zijn het de snelle kerstkaarten en toch een leuk resultaat!
Ben benieuwd wat jullie er van vinden!


Alvast een fijne zondag en tot de volgende keer.

Groetjes Sandra 

7 opmerkingen:

  1. Heel mooi. Warme kleur. Alleen jammer van de tekst. Zou ik met zwart hebben gedaan. Hij valt op de foto in ieder geval bijna niet op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eenvoudig maar toch erg mooi Sandra.
    Groetjes Diana.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad heel anders maar wel heel mooi!!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie stijlvolle kaart!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende traditionele kerstkaart. Erg mooi, Sandra.Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie rode kaart! Ik vind dit hartstikke leuk hoor, zonder stempel of plaatje, doe het zelf ook graag.

    Groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra