maandag 22 september 2014

Tea time

Hallo allemaal,
Alweer een poosje geleden maar hier ben ik weer eens met een creatie!!

Ik heb de pillowbox van dutch doobaadoo gemaakt, ideaal voor een kleinigheidje!

Papier wat ik heb gebruikt is van Maja Design toch wel een van mijn favoriete!!
Het is de Fika serie, het theepotje en het kopje komen ook uit een vel van deze serie hoe toepasselijk!!
Lieve Tilda is ingekleurd met Distress. 

In het doosje gaat in ieder geval wat thee en waarschijnlijk ook wel wat lekkers!!



Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!

Groetjes Sandra

8 opmerkingen:

  1. Een cadeautje op zich!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is geweldig mooi ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Sandra, de kleuren , het papier de afwerking, schitterend.
    Héél mooi gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Sandra....heel mooi gedaan met lieve details afgewerkt...supers.
    Groetjes van Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dit mooi gemaakt zeg, echt heel erg leuk.
    Fijne dag, liefs Hanny♥,
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sandra,

    Allereerst je kaart. Die is weer uit de kunst, mooi hoor!
    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er superleuk uit Sandra! Echt heel mooi gedaan. Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra