zondag 5 april 2015

Bloghop Let's Get Bizzee

Hallo allemaal,

Vandaag eerste paasdag, hebben jullie al lekker ontbeten en paaseieren gezocht?!

Tussen alle gezelligheid door vandaag mijn eerste creatie als DT lid bij Let's Get Bizzee, en jawel het is meteen de bloghop!!

We willen graag de servethouder / brievenstandaard onder de aandacht brengen, iedereen uit het DT team heeft hem gemaakt en je zult zien dat je er vele kanten mee op kan, zo leuk om te zien wat iedereen gemaakt heeft met dezelfde basis maar er toch een eigen draai en stijl aan heeft gegeven!!

En wat zeker gaaf is, je kan deze set gewoon winnen met deze bloghop!!
Wat moet je hiervoor doen:

Hop tussen 5 april en 8 april 2015 langs de blogs van alle Let's Get Bizzee design team leden en laat een leuke reactie achter!

Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten ga je terug naar het blog van Let's Get Bizzee en laat je daar ook een reactie achter!



Sandra (hier ben je nu)






Hierbij dus mijn creatie, ik heb hem dus gebruikt als brievenstandaard voor al mijn uitgaande post, komt goed uit met mijn nieuwe verslaving van het maken van pocketletters en ATC kaartjes hihi!!



Ik heb eerst de standaard roze geverfd met acrylverf hierdoor heen heb ik wat parelmoer verf gemengd zodat ie iets glinstert, helaas zie je dat niet op de foto. Daarna alle randen van het MDF beïnkt met Distress Inkt.
Het papier wat ik heb gebruikt komt uit een super leuk blokje van jawel de Zeeman! ook het labeltje met de tekst "outgoing mail" (lettertang) komt uit dat blokje!
Tilda heb ik ingekleurd met Distress Inkt, en natuurlijk mag een mooie bloementoef met de nodige prutsels en frutels niet ontbreken!

We hopen dat jullie allemaal gezellig gaan hoppen, en dat we jullie hebben kunnen inspireren met onze creaties!!

Heel veel plezier met de bloghop en hele fijne paasdagen!!

  



11 opmerkingen:

  1. Prachtig in deze voorjaarskleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hier komt het paashaasje aangehopt ....en zie daarook een schitterende servettenhouder....waar een geweldige leuke Tilda op staat...in prachtige lentekleurtjes ....Een schitterende creatie Sannie

    groetjes en ook nog hele fijne paasdagen
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooi en zo veel leuks te zien. Echt leuk zo,n paashop. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat is ook leuk als post houder . zou ik ook eerder doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je het erg mooi opgepimpt en zo anders als de andere DT leden. Mooie kleuren heb je er ook voor gebruikt. Lekker vrolijk.

    Fijne paasdagen.

    groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dit prachtig ingekleurd Sandra! De kleuren op de brievenbusstandaard zijn heel mooi en lekker vrolijk en dan de bloementoef ... super mooi! De tekst banner en de 'outgoing mail' passen er echt perfect bij :) want daar kunnen alle 'notes' lekker in worden opgeborgen ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi, mooi mooi en heel handig Sandra!
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke standaard voor de post. Is gewoon goed bruikbaar ook.
    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je brievenstandaard is super geworden, mooi papier en wat een leuke stempel heb je er bij gebruikt. Echt een blikvanger.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat prachtig in die mooie lentekleurtjes. Vooral dat grasrandje vind ik leuk bedacht en de houder lijkt mij inderdaad zeer handig voor outgoing snailmail. Nou, ik hop eens verder. Toedeloe!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra