donderdag 22 september 2016

Hefst


Goede morgen allemaal,

Vandaag een herfst project van mijn hand, en zo leuk er komen zelfmaak pakketjes van!!

Tiets en ik hebben allebei hetzelfde project gemaakt, maar in andere thema's ik dus in herfst en Tiets (hoe kan het ook anders) in kerst.

We zijn aan de slag gegaan met een kraft tasje, loonzakjes en grote labels, de werkbeschrijving hoe het in elkaar te zetten zit in het zelfmaakpakketje.


Het papier wat ik gebruikt heb is een herfst blokje van craft emotions.


Het is een soort album geworden wat zig zaggend opvouwt en vastmaakt met een stuk lint, ik heb er aan de andere kant nog een clip op gezet om de boel een beetje bij elkaar te houden.


Hier de ene kant, zoals jullie zien veel spulletjes bij kimya vandaan maar ook heel veel stansjes en mooie plaatjes van Syta van Gelderen.


En de andere kant, echt herfst vinden jullie niet!!


In alle zakjes dus grote labels, die gescrapt zjn met allerlei restjes 


En de andere vier labels!!

Dat was hem dan, te krijgen als zefmaak pakketje bij Kimya dus, als je HIER klikt kom je bij het pakket uit in de webshop.
En vergeet ook niet om ff bij Tiets te kijken want zij heeft er een geweldig kerst project van gemaakt!!

Ik blijf het altijd super vinden om een project van mij als pakketje in de webshop te zien!!

Ben natuurlijk heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!!

Lieve groetjes
 photo Signature Sandra_zps4ldzzoxt.gif

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra