maandag 6 mei 2019

Doe dag project M & M

Goede morgen allemaal,

Deze keer het doedag project van Margreet en Martine, ik vond het zo'n gaaf project ik moest gewoon een pakketje meenemen.


En dit is hem dus, ik heb er alleen een ander papiertje voor gebruikt namelijk "gypsie rose" van Kaisercraft een mooie lijn met roze, groen en bruin tinten.

Op de voorkant een strook ribbel karton met daaronder een stuk roze kant.
rechts een toef met touw lint en bloemen.
Het album sluit met een stuk shining organza.


Hier ze je de toef met seam binding wat ik op kleur heb gemaakt met nuvo shimmer powder, in de toef ook nog een klein prijslabeltje en aan de zijkant twee roze bolletjes, als je deze koopt dan zij het twee verschillende kleuren aan een touwtje, ik knip ze dus los en heb twee dezelfde kleuren aan een touwtje gemaakt.


De eerste pagina's, links zit een pocket waar twee labels inzitten.
Rechts zie je ook een pocket waar ook weer twee labels inzitten.
Ook een band van een stuk papier met daarover een stuk kant en een mooie bloem hieronder zit een klein vierkant albumpje.


Op de open geslagen pagina zie je weer een stuk ribbel karton met kant erover, een bloementoef met touw erin ook een wit prijslabel met een tekst erop.

 

Hier de labels uit de linkse pocket beplakt met wat design papier en afgewerkt met seam binding.

 

De labels uit de rechtse pocket waarvan er eentje gevouwen is als je deze openvouwt zie je een kraft sticker.

 

Het kleine albumpje, gewoon een stukje kraft dubbelgevouwen en beplakt met designpapier en stickers, je zou er later wat op kunnen schrijven of er kleine foto's op plakken.


De volgende pagina's, links een banner met het woord love erop en een mooie kanten bloem die ik uit lint geknipt heb.
Rechts diverse pockets met labels en een rechthoekig albumpje.


Close up van de linkse pagina mooi hé die bloem ik ben er verliefd op! Je ziet ook nog een stukje kaasdoek en het mooie roze dubbele kantje "valentina"


Close up van de rechtse pagina, de flap waar dream op staat daarin zit dus het kleine rechthoekige albumpje, helemaal aan de rechtse kant een kraft prikker met een sticker erop en een strik eromheen met kant.


Als je het flapje openslaat zie je een pergamijn zakje waar ik een tekst op gestempeld heb met pailletten erin.

 

Hier weer de labels die erin, eentje weer dubbelgevouwen met een kraftsticker aan de binnen kant, allemaal afgewerkt met restjes lint en touw.

 


Het albumpje, deze keer een rechthoekig stuk kraft dubbel gevouwen.
Op de voorkant een stukje papierlint met tekst.



Wederom alleen beplakt met designpapier en stickers.


De achterkant is een flap die naar boven openklapt.


Er zit een pocket in en hier zitten diverse zakjes en envelopjes in, ook hier zie je weer die mooie bloem, linksboven een kraft label van een banner met een stukje suede eraan.


Hier de zakjes en envelopjes simpel beplakt met wat design papier en stickers en nog een stukje papier lint.

Ja en dat was hen dan ik ben erg blij met het eindresultaat en ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lieve groetjes,



2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra