maandag 14 oktober 2019

Doedag project najaar 2019 Sandra & Monique

Goedemorgen allemaal,

Vandaag het doedag project, de workshop die ik afgelopen weekend samen met Monique gaf.
Wat waren het geweldige dagen, leuke enthousiaste dames en een een super gave projecten.
Deze keer gaf ik de workshop samen met Monique en we maakten een onwijs leuk mini album met het papier van Studio Light "Denim Saturday's"


De voorkant, een foto van Mo en mij samen van de laatste DT dag ik vond het wel erg toepasselijk!


Het is een album met 2 bindingen erin, elk geschikt voor 2 blokbodemzakken.


Ik heb nog gebruik gemaakt van het blok en de diecuts die je ook bij deze lijn kan kopen.


Dit label heb ik op een andere manier gebruikt, nml er met een magneet een sluiting van maken.


Ook heb ik pockets gemaakt waar labels en fotomats in gestoken kunnen worden.


De andere kant is gespiegeld, dus hier ook weer een label die als sluiting dient.


Eem pergamijnzakje met pailletten is altijd leuk!


En ook weer een pocket..


In het midden een klein zakje waar ik nog wat plaatjes in heb gestoken.


en hier dus de plaatjes, bij elkaar gehouden met een paperclip waar ik een restje lint aan vast maakte.

En dit was het project , ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lieve groetjes,













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra