dinsdag 17 december 2019

Kerst bloghop


Goede morgen allemaal,

Tijd voor de jaarlijkse bloghop van Kimya.
Deze keer gingen we aan de slag met de Scrap & Bep van eind november, het december dailey / a december to remember project.
Wat is de bedoeling van deze bloghop: begin op het kimya blog en hop van langs alle blogs en laat overal een reactie achter, als laatste hop je weer naar het Kimya blog en daar vertel je dat je klaar bent easy peasy toch!

Als het goed is kom je nu bij het blog van Jolanda vandaan.

En dan nu de mijne, gemaakt met het geweldige papier van Maja "holiday in the Alps" ik heb als echte blauw freak alleen de blauwe vellen uit de lijn gebruikt.
Het zijn echt onwijs veel foto's geworden, dus neem wat te drinken en geniet mee!


Mij album is een "a december to remember geworden", mijn man is met kerst jarig en wordt dit jaar 50 en natuurlijk gaan we dit vieren, ik den dat er genoeg foto's genaakt zullen worden die prima in dit album gaan.


De voorpagina.


Hierin wat labels en kaartjes gestoken overal kunnen foto's op 


Hier de eerste pagina's rechts maakte ik een extra flap van een cd enveloppe.



En hier de insteek kaarten en labels, ook een lollipop prikker.


Op de grote kaart maakte ik een klein boekje waar je weer kleine foto's in kwijt kunt.


Hier de cd enveloppe opengeslagen, erin zit een kaartje waar je weer wat op kunt plakken.



En weer de kaarten. 


De volgende pagina heb ik ook wat uitgebreid door er een een kraft enveloppe als flap in te plakken.


Ik plakte er een pergamijn zakje in met wat pailletten erin een kerstboom kraft label maakt het af.


Als de enveloppe openklapt ze je dit.


En weer alle insteek kaarten die ik maakte.


Hier weer wat labels erbij gestoken.


En de kaarten weer.


Op de laatste pagina's maakt ik ook wat extra flapjes, ik heb het flipbook weggelaten maar gebruikte de pagina met de pocket als laatste pagina.


Met penseel zakjes maakte ik de flapjes.



Open geklapt heb je dan een grote pagina voor bv een groepsfoto.


In de pocket een kraft enveloppe met daarop weer twee kaarten waar je weer foto's op kan plakken.
Ook zie je een kradt rietje met daar op een kerstboom kraft label.



En dan de achterkant met daarop alleen een handmade sticker.

Zo dat was mijn bloghopop project, ik ben natuurlijk erg benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik was de laatste in de rij dus jullie mogen weer terug hopen naar het Kimya blog.

Lieve groetjes,


31 opmerkingen:

  1. Zo deze is ook gaaf met dat blauwe kerst papier ....
    Ik houd zoiezo wel van blauw .
    Mooi geworden zeg

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is als afsluiting heel mooi heel fijntjes groetjes Eugenie van Laaren

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat is deze ook weer prachtig gemaakt! Mooie kleuren blauw, pockets alles zit erop en eraan. Bedankt voor het meegenieten, heerlijk om al dat moois te zien! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Ik hou van blauw! Het past ook heel mooi bij elkaar allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een werk, maar wat is ie prachtig geworden zeg. Straks met de foto’s erbij heb je een prachtige herinnering wars je lang van gaat genieten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, vind dit wel heel mooi papier, super

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf en mooi rustig. Love it! En ook met u was het weer gezellig om de basis te maken. Heerlijke dag was dat!!! Liefs xx Essie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtig papier en het geeft een mooie, rustige uitstraling aan je fantastische project.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dacht dat het niet mooier kon, maar ook deze is weer schitterend, wat een super mooie details en kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Last but not least Sandra, prachtige kleuren en wat mooi sneeuwpoppen papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig album Sannie, je doet je naam echt eer aan, een toppertje...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik heb herl wat albums gezien vanmorgen maar deze is mijn favoriet.
    Ik hou erg van blauw en van jouw stijl van scrappen.
    Superrrrrmooi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met dat mooie Maja papier! Mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een pracht van een album , hier gaan vast heel veel mooie foto's inkomen van de jarige job. Mooi het papier van Maja, kan je voor kerst maar ook voor een mannen ding gebruiken.
    Dat worden vast mooie kerst dagen en wordt vast groot gevierd , alvast gefeliciteerd Abraham.
    Hele mooie dagen gewenst.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kleuren combinatie en super mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Supermooi album! Prachtig in dat blauw met craft.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Had hem stiekum al gezien maar hij blijft schitterend 😘❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een prachtige kleuren, zo mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Fantastisch! En wat een prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geweldig … jij hebt ook al zo'n schitterend album gemaakt! Top!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. wat een prachtig album zeg! geweldig.mooi papier!
    fijne dagen
    groetjes YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. zo ik ben verliefd!! Prachtigggggggg...bedankt dat je het wilde delen met ons dat geeft weer inspiratie, liefs Henriette xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend album met dat prachtige Maja papier. Ga je er nog eentje maken met de andere tint? Iets om te vergelijken want dat wordt natuurlijk heel anders.
    Echt geweldig leuk album geworden.

    Gr. Anita

    ps vast gefeliciteerd met je man

    BeantwoordenVerwijderen
  24. wat een schitterend album ook gemaakt
    sylvia hage

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een geweldig album,mooi rustig papier,gefeliciteerd alvast met je man,daar kunnen heel wat foto,s in een echte december to remember

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lief en zacht album 🥰🥰

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra