maandag 17 oktober 2022

Herfst Live

 Hallo allemaal,


Vandaag weer mijn beurt voor een blog, ik laat jullie mijn live project van afgelopen woensdag 12-10-2022 zien.

Een aantal van jullie deed gezellig mee en ik vond het een fijne avond,

Deze keer maar 2 linkjes in het blog (pakket en papier) en een linkje naar YouTube waar je de live terug kan vinden en voor de rest gewoon lekker veel foto's ;-)

Het pakket is namelijk nog steeds te bestellen in de webshop en wel HIER, het geweldige papier is van Mintay en heet "Golden Days" ik gebruikte hiervan het kleine blok en een aantal diecuts.

Dan nu de foto's.......


De voorkant heb ik niet gepimpt, vind het papier te mooi, maar wie weet ooit als ik er bestemming voor heb.


De zijkant mooi dicht gestrikt met een mooi stuk lint. 



De binnenkant, ik ben gek op deze herfst kleurtjes en vind het echt een supertof geheel geworden!


De flapjes kant mooi okergeel.


Onder de flapjes zit een fotomat en ik gebruikte wat diecuts.


Labels onmisbaar in een Kimya project!


Aan het grootste label heb ik links en rechts nog flapjes bevestigd, zo kan je bv nog meer foto's kwijt


Van loonzakjes maakte ik een waterval die wordt gesloten met een mooie strik.

 

Ook in de waterval gebruikte ik diecuts, super handig dat Mintay dat nu heeft.


En ook onder de waterval plakte ik een fotomat 


Hier nogmaals een label gedeelte wat er eigenlijk hetzelfde uitziet als het andere labelgedeelte


En ook hier weer aan het grootste label 2 zijflapjes gemaakt.

Dit was mijn live project, natuurlijk ben ik erg benieuwd wat jullie ervan vinden!


Hierboven nog de live zodat je deze op je gemak kan terug kijken!

Veel plezier en tot de volgende,

Lieve groetjes,

1 opmerking:

  1. Een leuk project en prachtig papier hier voor gebruikt.
    Ga straks nog even het filmpje kijken.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra