woensdag 13 april 2011

Varkentje.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaart met een lief varkentje erop.
Het scrappapier heb ik ook deze keer met de hand van een stikrandje voorzien, ditmaal met een dubbele draad DMC en dat vind ikzelf al weer een stuk beter dan met een enkele draad, achteraf dacht ik wel had ik maar wat donkerder draad genomen dan had het misschien wat meer opgevallen, maar ja dat is weer voor de volgende keer.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij Girlscardsworld.
Deze keer hebben ze een schets nml deze



En dit is mijn kaart geworden, zoals ik al zei met een lief varkentje erop.


Deze keer geen bloemen of andere frutsels want dat vond ik niet zo goed passen bij dit varkentje.

Ik hoop dat jullie de kaart ook leuk vinden, en ik wil jullie alvast bedanken voor alle lieve en leuke reacties, ik vind het altijd een feest om ze te lezen.

Groetjes Sandra

11 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart met een super stempel!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart met een geweldige stempel erop.
    Succes met de challenge.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig varkentje! Je hebt er een snoezig kaartje mee gemaakt!
    Bedankt voor het meedoen aan Girlscardsworld!
    Groetjes Jolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super grappige kaart. Leuk dat je meedoet aan Girlscardworld. Groetjes, Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige en grappige kaart. Bedankt voor je bijdrage aan de challenge van Girlscardsworld.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg grappige en lieve kaart, vooral is die varken leuk.
    Bedankt voor je bijdrage aan girlscardsworld en succes.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi

    wat een superleuk kaartje!

    heel erg leuk met dat varken!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie kaart, en wat een leuke afbeelding!!
    groetjes, marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat is dat stempeltje leuk en wat een leuke kaart heb je er van gemaakt

    bedankt voor je deelname aan girlscardworld

    groetjes danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel leuk kaartje! Bedankt voor het meedoen aan de challenge!

    groetjes,
    Annika

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Girlcardworld. Bedankt voor je deelname aan de challenge.

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra