zaterdag 28 mei 2011

Challenge en Bloghop gewonnen!!!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer, het is alweer even geleden maar het ontbreekt me een beetje aan tijd maar vooral aan inspiratie de laatste tijd om de freubelen, dit weekend hoop ik dat ik wwer wat kan gaan plaatsen er liggen al een aantal afdrukjes klaar om verwerkt te worden, hoop dat de inspiratie dan ook weer terugkomt.

Gisterenavond ben ik naar de Toppers geweest en wat was dat een geweldige avond zeg!!!!

En mijn weekend kan helemaal niet meer stuk want ik heb mij eerste challenge gewonnen!!!
En wel bij It's a Magnolia challenge hier ben ik echt superblij mee!!!
Ook zag ik op hun blog dat ik bij hun blog een van de winnaars ben van de bloghop en wel bij Patricia, ook hier ben ik superblij mee. Bedankt Patricia!!!!!

Omdat ik nog geen nieuwe creatie klaar heb hen ik ff op mijn computer gezocht naar een kaart die ik hier nog niet heb laten zien (een bericht zonder foto is zo'n raar gezicht).
Dit is hen geworden.




Allemaal een heel fijn weekend!!!

Groetjes Sandra

1 opmerking:

  1. Een dubbele felicitatie!!! Gefeliciteerd! En je kaartje is weer schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra