vrijdag 6 mei 2011

We zijn lekker bezig!!

Hallo allemaal,

Zo dat is weer een tijdje gelden, mijn ouders zijn lekker een weekje bij ons aan het logeren dus ik ben heerlijk aan de knutsel samen met mijn moeder, afgelopen week was ik jarig en ik ben samen met mijn moeder naar een grote hobbywinkel geweest waar ik een hoop mooi scrappapier gekocht (en gekregen) heb.

Ik heb afgelopen week wel de twee kaarten met doosjes erin afgekregen.
Hier het resultaat








En mijn moeder vond ze zo leuk dat ze er ook nog eentje gemaakt heeft.




Wij zij erg blij met het resultaat!!
Alvast allemaal een fijn weekend.

Groetjes Sandra en Akke 

5 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra,

    Nog gefeliciteerd! Jullie hebben mooie kaarten gemaakt! Leuk zijn ze, met die doosjes, de kleuren combineren goed.
    Prettig weekend!

    groetjes Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig, wat een productie, ziet er allemaal super leuk uit!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo wat zijn ze leuk geworden, alle drie.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat hebben jij en je moeder super leuke doosjes gemaakt! Ze zijn echt prachtig geworden!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sandra en Akke,
    Nog Van ♥ Gefeliciteerd Sandra met je verjaardag en wat heb jij samen met je moeder LEUKE doosjes gemaakt.
    Alvast een heel fijn en ☼-nig weekend toegewenst.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra