woensdag 8 juni 2011

Paarse kaart.

Hallo allemaal,

Vandaag was mijn vrije dag, en daar was ik ook wel aan toe na twee drukke dagen op mijn werk, mijn zoon is deze hele week logeren bij mijn ouders in Limburg omdat hij vakantie heeft, dus ik kon vanmorgen even lekker blijven liggen heerlijk!!!

Vanmiddag heb ik dit kaartje gemaakt, en ik moet ik zeggen ik ben zelf erg blij met het resultaat.



Met dit kaartje wil ik meedoen aan 2 challenge's.
#Create4fun : de schets van deze maand
#Scrap cards challengeblog : hier hebben ze een recept nml kant, strik, 5 bloemen en 2 knoopjes

Ik heb het afdrukje met distress inkt ingekleurd, en ik moet zeggen het gaat steeds beter, ik deed het eerst met een waterpen maar vanmiddag heb ik goede penselen gekocht en dit vind ik persoonlijk beter werken, het mooi papier is van Maja Design.

Ik wil jullie alvast bedanken voor jullie leuke en lieve reacties daar geniet ik altijd enorm van.

Groetjes Sandra

8 opmerkingen:

  1. Een schattige kaart heb je gemaakt Sandra.
    Bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig geheel, helemaal passend bij elkaar, schitterend!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra, je kaart is weer geweldig mooi geworden.
    Succes met de challenges.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooohhh zeg, wat een schitterend kaartje!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtig kaartje en erg mooi papier!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hai Sandra,

    Je kaartje is erg lief. Ik zie dat je ook de randjes van je bloemen hebt bewerkt, doet het goed. Lekker even, tijd voor jezelf....toch vind ik het ook altijd erg stil in huis als mijn zoon logeren is, ben blij als hij dan weer thuis komt.

    groetjes....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Sandra! Prachtige kleuren, een super mooi geheel!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart Sandra! Leuk dat je meedoet met de challenge.
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra