zondag 19 juni 2011

Tilda met bloem.

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje met een van mijn nieuwe stempels, ik vind het zo'n leukertje en super om in te kleuren, deze heb ik ingekleurd met distress inkt, dit gaat steeds beter het is me zelfs gelukt om wat plooien in haar jurkje te cre�ren, maar oefening baart kunst dus ik hoop dat me dat steeds beter gaat lukken.



Met deze kaart wil ik meedoen met de callenge bij Girlscardsworld, deze keer een recept: 3x designpapier, 2x bloemen, 1x embelishment en 1 stempel.

Allemaal nog een fijne zondag, volgens mij wordt het wel freubelweer, helaas niet voor mij wij hebben morgen een toernooi bij de korfbalvereniging van mijn zoon, maar dat is ook altijd supergezellig.

Groetjes Sandra 

8 opmerkingen:

  1. wat een prachtig kaaartje!

    succes met de challenge!


    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje!!! Heel mooi ingekleurd zeg!! Succes met de challenge!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke, schattige kaart!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooi kaart en wat een ontzettend leuke bloemen.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hai Sandra,

    Wat een leuke kaart en je stempel is inderdaad een schatje hoor! Het kleuren met inkt gaat je niet slecht af, vind ik, het ziet er mooi en netjes uit.
    Hopelijk valt het toernooi niet te veel in het water? Misschien maar even een extra kop koffie in de kantine dan?
    Fijne dag!

    gr Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super mooie kaart!!! Prachtig zeg, en die kleuren, heel lief!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje. Prachtige kleuren heb je gebruikt.
    Groetjes Astrid & Larissa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sandra,
    Het is een lieffie hoor. Wat ziet ze er braaf uit en leuk gekleed en .... haar plooien zijn te zien hoor! Succes verder met het inkleuren met inkt.
    Hartelijke groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra