donderdag 1 januari 2015

Happy New Year....

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik natuurlijk iedereen een gelukkig, gezond en vooral creatief nieuwjaar wensen!!

Aan mij vandaag de eer om een creatie te showen op het Kimya blog, ik heb een super leuk nieuwjaars tasje gemaakt zoals gewoonlijk kunnen jullie doorlinken naar het Kimya blog voor de detail foto's en de gebruikte producten!!


Op de eerste dag van het nieuwe jaar wil ik jullie nog bedanken voor al jullie lieve reacties en berichtjes op mijn blog vorig jaar ik wordt er altijd heel erg blij van!!

Zelf ben ik de laatste maanden niet zo heel erg actief geweest met reageren (helaas).
Wij hebben begin december de moeilijke beslissing moeten nemen om mijn schoonvader te laten opnemen in een verzorgingstehuis, hij is dementerend en de situatie thuis was onhoudbaar geworden, een beslissing waar natuurlijk heel veel aan vooraf is gegaan en die niet makkelijk en verdrietig was.
Hierdoor kwam het freubelen en bloggen een beetje op de laatste plaats.
Ik hoop dat we met ons gezinnetje nu weer wat meer rust kunnen vinden, en dat ik weer wat meer tijd krijg voor het freubelen en bloggen!!!

Voor iedereen nog een hele fijne nieuwjaarsdag en tot de volgende keer!!


1 opmerking:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra