zondag 24 september 2017

DoeDag project!


Goede morgen allemaal,

De DoeDag bij Kimya is al weer voorbij je leeft er zo lang naar toe bent bezig met de voorbereidingen en telt de dagen af, en dan ineens is het "the day after".
Wat was het een super leuke dag met leuke gezellige enthousiaste mensen ik heb genoten!!

Ik mocht samen met Christa een workshop verzorgen en het werd een herfstdoosje met daarin een klein minialbumpje van kleine blokbodem zakken.
Ik ben gek op de herfst en de kleuren en de gezelligheid die dit seizoen met zich meebrengt dus een makkelijke opdracht voor mij!!


Als je het doosje opendoet zie je album erin zitten het is vastgeplakt in het doosje en dicht gestrikt met lint.


de eerste pagina, ik heb geprobeerd iedere pagina een herfst kleur te geven deze dus oranje, het papier wat we gebruikt hebben is van Craft Emotions en ik denk dat ik nog wel een blokje heb liggen zo leuk vind ik deze!!


Hier rechts rood en links groen, aan de rechtse kant zitten nog twee labeltjes geschoven.


De labeltjes, gewoon eenvoudig met een plaatje en een strik eraan.


Hier de kleur bruin, en natuurlijk mogen spinnen niet ontbreken ze kruipen door het hele project!!

Dat was hem mijn DoeDag project, ik ben er superblij mee en ik ben natuurlijk ook heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden !!

Lieve groetjes,









1 opmerking:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra