zaterdag 14 oktober 2017

Cadeau tasje..


Goede morgen allemaal,

Ik had ff een snel cadeautje nog en tja dan kom je toch al snel in de kast met kimya tasjes terecht, ideaal om even snel iets in elkaar te zetten.


Een tasje dus, dit is er een met venster (ik had die zonder niet meer) , maar ik heb er papier overheen geplakt, dat is trouwens kaiserkraft "Golden Grove", daar zitten ook wat groen tinten in dat vond ik de ideale kleur bij dit plaatje!!

Alles op dit tasje is bij Kimya te krijgen! Onder dit bericht plaats ik natuurlijk de linkjes naar de producten!!


In het tasje een zakje met snoepjes (deze lagen toevallig nog op mijn bureau van een ander project).
Ook dit is weer te verkrijgen bij Kimya !!


En dit dan het geheel, leuk toch voor een snel cadeautje!!

Ben natuurlijk ook weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Lieve groetjes,


Hieronder de gebruikte artikelen, als je op de foto klikt kom je bij het desbetreffende product in de webshop uit.

Papieren draagtas bruin 11.5 x 6.5 x 15 cm 10 stuks venster Heldere zakjes Pp blokbodem 60/22 + 22 x 200 mm 25 stuks Shining organza, olijf groen 15 mm x 5 meter Shining organza, donkergroen 15 mm x 5 meter Kaiser craft paper pad Golden grove 16,5x16,5cm Boucle, jute met fout steekje donkergroen 25 mm, per meter Jute 7 cm x 1 meter - Bruin jute Clock Faces (6pcs) - Chronology Masking tape creme met muzieknoten 15 mm x 10 meter Taartrand, doillie, 14 cm, 5 stuks verfijnd Kraft labels rond grote schulp bloem diameter 6 cm 5 stuks Effen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - mosgroen Joy! FIJN ribbelkarton A5, 10 vellen





1 opmerking:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra