maandag 16 oktober 2017

Tell the Beeszzzzzzzzzz


Goede morgen allemaal,

Deze keer een project met het geweldige mooie papier van "Tell the Bees"
Ik kreeg het papier blok van mijn moeder die het stiekum op de beurs in Kerkrade bij Femke kocht voor mij is dat ff lief!!

Ik heb er een cadeau setje mee gemaakt, een grote theezak met daarin een zakje met snoepjes en een notitieblokje.


De thee zak is beplakt met een vel uit het blok het is even meten waar je het gat moet snijden voor het venster, je kan ook zonder venster doen maar ik vind het wel leuk dat je iets ziet van wat erin zit.
Voor de rest heb ik gebruik gemaakt van de linten set en de accessoire set die je bij dit papier kan kopen super handig alles past erbij.


Hier de bloementoef met een jute bloemetje ertussen en een flesje met wat pailletten erin ernaast geplakt. Een leuke label van een pot afgewerkt met een strikje.


 Boven langs een strook papier met daarover weer bijpassend lint, in de toef zitten nog kraft bannertjes.
De pailletten kun je ook apart kopen het is een zakje met allerlei kleurtjes die bij het hele blok passen!!


In de zak een klein blokbodem zakje met snoepjes erin (ze passen er goed bij hé).
Het zakje is gesloten met een dubbelgevouwen cirkel (vast nieten) hierop een plaatje van een bij en een bloementoef, in de bloementoef een kwastje en touw.


En hier het notitie blokje dat heb ik redelijk simpel gehouden, stukje papier met een lintje eronderdoor zodat het boekje gesloten kan worden, op de bovenkant een klemmetje met daaraan een minilabel, touw en een strikje.
Rechtsonder nog wat losse bloemetjes op een honinggraat stans, deze heb ik bewerkt met de nuvo mouse, deze mouse heb ik trouwens ook gebruikt op de bloemen in de toeven om ze er net even uit te laten springen super leuk effect!


Dat was hem weer een super leuk cadeautje!!

Lieve groetjes,

Hieronder nog de gebruikte producten, als je op de foto klikt kom je bij het product in de webshop uit

 Tell the bees Paper Pad, 30,5 x 30,5 cm, 40 vellen dubbelzijdig 200gr. Sequins - Tell the bees, pailletten 25 gram (100-den) Linnen Cotton Ribbons - Tell the bees 4 x 1 meter Tell the bees, 24 dlg lintjes set a 50 cm per lintje, op=op, excl. papier Tell the bees, 21-delig accessoire set, op=op (excl blok)Kraft label vaandel met eyelet 12 stuks 1.3 x 5 cmKraft labels mini 2 x 3 cm 5 stuks Label kraft met koordje, fles 3.5 x 6.5 cm nieuwe afmeting: Lang en smal flesjes 18mm hoog (tot dop) x 9 mm, 5 stuks Nuvo embellishment mousse - cosmic brown 810N Nuvo embellishment mousse - mother of pearl 804N kraft notitieboekje circa 9 x 14 cm, kikker, 64 pagina Heldere zakjes Pp blokbodem 60/22 + 22 x 200 mm 25 stuks Klemmen, foldback clips, 8 stuks 2 cm  Theezakjes met venster 12 x 6 x 24 cm bruin 10 stuks

1 opmerking:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra