donderdag 8 februari 2018

Album in doosje..


Goede morgen,

En het is alweer mijn beurt om jullie een project van mij te laten zien, dit keer een grapic45 doosje met een album erin.
Het is een kant en klaar doosje waar 6 kaartjes inzitten, ik heb met 4 van die kaartjes het album gemaakt.

Het is een kant en klaar doosje maar ik kon het toch niet laten om de boel een beetje te slopen zodat ik de binding in het album kon plakken, ik heb een paar foto's gemaakt om te laten zien wat ik bedoel.

 

Zo ziet het doosje eruit origineel...


Ik heb de linker zijkant eruit gesneden, de binding heb ik dan op het midden vlak geplakt zodat het album in het doosje valt als het sluit.


Ik heb met het geweldige papier van Lemon Craft gewerkt een prachtige lijn die "Gossammer blue" heet helemaal mijn stijl en smaak!!

Op de voorkant van het doosje zit een opening, hier heb ik mica achter geplakt en er zo een schudgedeelte van gemaakt met erin pailletten en mini kraaltjes.
Rechts boven een bloementoef met een kraft label met tekst erin verwerkt.
Linksonder een setje mini flesjes op een mooi stuk lint.
Ook zie je weer stukjes met mini pearls die heb ik weer door het hele project verwerkt zo ook de pailletten in echt dezelfde kleur als het papier!!


Als je het doosje opent zie je hoe ik het album ingeplakt heb, zoals ik al zei de pagina's zijn gemaakt met de kaartjes die bij het doosje zitten.
Rechts een pocket gemaakt waar twee labels inzitten, labels heb ik in alle soorten en maten bij Kimya kan je zo'n gemakkelijk combiset kopen honderd labels in verschillende maten ideaal!!
Op de pocket een lintkaartje met lint eromheen wart restjes papier en een ovaal prijslabeltje.


Op de eerste pagina zie je dat ik het papier wat gescheurd heb en daarachter een stukje lint heb geplakt, ik vind dit altijd een gaaf effect hebben.
de doiley heb ik er als basis op geplakt en daarna laagjes gaan maken. Je ziet oa een houten knoopje en een prijslabeltje.

 

Hier ook weer een pocket op de linkse pagina met daarin twee prijslabeltjes, rechts een plaatje en je ziet ribbelkarton en filmstrip ook hier heb ik weer gescheurd.


Hier nog de twee labeltjes.


Op de deze linkse pagina een stuk ribbelkarton mer daarop een rond geschulpt label hierop een stukje dp papier waar ik een tekst op gestempeld heb, het label is afgewerkt met een stukje tule met daarop een satijnen strikje.
Rechts ook weer ribbelkarton met restjes dp papier, hierop een mini kraft envelopje en daarop weer een houtje waar ik een tekst op gestempeld heb.
Op het houtje staat normaal een tekst maar ik heb de achterkant gebruikt!!


De volgende pagina's met links twee labels en rechts wat restjes papier en een houten eylet banner.


De achterkant van het album dat gave stukje lint en erop op een stansje mijn eigen naam stempel.
In het doosje gewoon simpel een doiley met daarop een tekst en wat pailletten.

En dat was dan weer mijn project voor deze keer, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren, en ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lieve groetjes,

Hieronder nog de gebruikte materialen, als je op de foto klikt kom je bij het desbetreffende product in de webshop uit.

Mixed media box, kraft, met magneet sl, en 6 zwart cardstock, 13 x 13 x 5.3 Gossamer blue, 30,5 x 30,5 cm, 12 vellen, 12 designs, dubbelz pap, 200gr  Gossamer blue 30,5 x 30,5 cm, 6 vellen, 12 designs, dubbelz pap, 200gr  Papierblok Gossamer blue 15 x 15 cm, 36 vel, 2 x 18 designs lemoncraft Gossamer blue, A4 vel, eenzijdig 250 gsm - Vintage Time 006 bloemen Set of embellishments - Gossamer Blue, diameter 2,5 cmPailletten facon AB kleur baby blauw 6 mm 1000 stuks Mini pearls (zonder gat) 0,8-1,0mm zilver 22 gram 12342-4201 Mini Prills 806, mini pareltjes, 30 gram, zilver  Wit katoenen kaasdoek / cheesecloth circa 65 x 35 cm Tim Holtz, filmstrip, circa 15 mm x 2.7 meter Burlap Mini Flowers (32pcs) Kraftlabel vaandel handmade  Flesjes dia 11 mm hoogte 23 mm, per 2 stuks nieuwe afmeting: Lang en smal flesjes 18mm hoog (tot dop) x 9 mm, 5 stuks Taartrand, doillie, 9 cm, 5 stuks verfijnd Houten knoop bloem 1.2 cm 4 stuks Plastic hart knoopjes KLEIN, beige 10 mm, 5 stuks Hangetiket, labels met koordje 13 x 34 mm 100 stuksHangetiket, labels met koordje 45 x 65 mm 100 stuks Hangetiket, labels met koordje 50 x 70 mm 100 stuks  Hangetiket, labels met koordje ovaal 11 x 24 mm 100 stuks Jute touw 1 mm 1 draad bruin circa 480 meter Texture band 12 mm x 1 meter - aqua zeeblauw Valentina kant, wit dun fiijn materiaal, 38 mm x 1 meter Double face satin 16 mm, pastel blauw, per meter Tule 50 mm x 5 meter - Mintgroen Shining organza, turquoise 15 mm x 5 meterLint Nastro dress, natuurlint met ijzerdraad, turquoise, 12 mm x 1 meterLint nastro ortisei blauw/oranje/bruin wol 25mm, per meter  Joy! FIJN ribbelkarton A5, 10 vellen ASSORTI bruine labels 100 stuks in diverse afmetingenBruine kraftlabels, afm. 6 x 1 cm, langwerpig, handmade with love 5 stuks   Houten label lintkaart 2 stuks, 5 x 4 cm Wooden eyelet tags, 12 stuks Kraft labels rond klein schulp bloem diameter 5 cm 5 stuks Labels hout met witte gefeliciteerd teksten, 25 stuks 7 x 2 cm Effen strik circa 24 mm 5 stuks SERIE 1 (draadje) - butterscotch (creme+) Knoopje ronde bloem circa 1,2 cm, 4 stuks, lichtblauw Mini envelopje met kaartje, kraft, 4.4 x 3 cm, 10 stuks 

2 opmerkingen:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra