maandag 12 maart 2018

Cadeau setje


Goede morgen allemaal,

Vandaag een cadeau setje van mij, Kimya heeft zoveel leuke basis artikelen die samen al heel gauw een leuk setje vormen.
Dit setje zit in een kraft tasje, een pocket letter, een notitieblokje en een cadeau enveloppe vormen het setje.


Hier het tasje, ik heb gebruikt gemaakt van het mooie papier van Pion (Where the roses grow), in combinatie met kraft vind ik dit er heel gaaf uit zien.


De pocket letter, wat vind ik het toch heerlijk om deze te maken!! En Kimya heeft echt ontzettend veel artikelen die je kan gebruiken bij zo's pocket letter.


Hier bv aan de zijkant een ring met diverse soorten lintjes en kantjes eraan en een kraft label met een uitgestanst hartje.

    

Hier een mini pergamijn zakje met schudspul erin met daarop een flesje, een stukje touw en daarop weer een satijnen strikje. 
Een vlak zakje met daarop een hartjes blister met daarin weer schudspul, in het zakje zit een label.
Op de rechtse foto zie je een ribbel label met daarop een bindertje met tekst en een lintkaartje.
In de onderste pocket een kraft hartjes prikker afgewerkt met een satijnen strikje.


Hier het label wat in het zakje zit, wat kant en lint om het lint af te werken, op het label een mini doiley een knoop en een wit prijs labeltje.


Langs de boven kant van de pocket letter een rondjes banner met daarop het woord friends.
In de linkse pocket zie je nog twee kleine labeltjes (met elastiek maar die heb ik weggelaten) waarop ik een tekst gestempeld heb.
Op alle delen delen van het project zie je de witte jute vlinders afgewerkt met roze plak pareltjes, en parelmoer pailletten.


Het notitie blokje, voordat ik er papier op plakte heb ik er een stuk shining organza op geplakt zodat je het blokje dicht kan strikken, erop een kraft mini enveloppe met daarin wat tickets met een tekst erop gestempeld.


De cadeau enveloppe, dit is een kant en klaar enveloppe die normaal sluit met een uitgestanst hartje dat je door een uitsparing schuift, ik heb er voor gekozen om de enveloppe helemaal te beplakken en te laten sluiten met een magneetje.
Op de voorkant een mooie strik afgewerkt met touw en een hartjes knoopje.


En de binnen kant, als je hem een keer op opent dan zie je een stukje kraft met kadobon erop gestempeld (ik denk dat het halve team ondertussen deze stempel heeft hihi) 
En als ie helemaal open is een mooi stans waar je van alles in kan schuiven waaronder eventueel dus een kadobon!!


En dat was dan het hele setje, ik ben natuurlijk ontzettend benieuwd wat jullie ervan vinden en lees graag jullie reacties!

Lieve groetjes,


Hieronder nog de gebruikte producten, als je op de foto klikt kom je bij het product in de webwinkel uit.
TOTAALSET PION Where the Roses Grow, 30.5 x 30.5 cm, 17 vellen  nieuw: Loonzakjes PERGAMIJN 60 x 60 mm 25 stuks Ribbelkarton labels 4,5 x 8 cm 5 stuks Bindertjes met tekst especially for you 25 stuks - Bruin Tonic Studios Die- Heart die & Blister shaker set 1657E Hangetiket, labels met koordje 13 x 34 mm 100 stuks  Slinger, papieren girlande, rond kraft 2.7 meter  Natural lintje met verstevigde zijkanten, 16 mm x 1 meter, oud rose Kant Chantilly 22 mm x 2 meter - oudrose 

1 opmerking:

  1. Prachtig! En inderdaad het papier past schitterend bij het kraft! Een leuk kado om te geven zo.

    Groetjes Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra