maandag 5 augustus 2019

Live in the moment

Goede morgen allemaal,

Zo vlak voordat ik op vakantie ga nog een project van mij, een minialbum gemaakt van witte blokbodem zakken en het mooie papier van Reprint "Dusty blue"


Ik heb het album zo gemaakt dat ik er later nog wat foto's in kan doen.


Op de voorkant van het album heb ik een vakkendoosje gebruikt, je kent ze wel die doosjes van de Action of Craft Emotions. Ik heb er een paar tussenschotjes uit gezaagd en het een kleurtje gegeven met verf. Toen heb ik er diverse leuke spulletjes ingeplakt, zoals flesjes, jute vlinders, jute bloemetjes, een strikje, een knoopje, en zo ontstond er een leuke letterbak voor op het album.
Omdat ik het album ga gebruiken voor foto's vond ik de tekst strip van Tim Holtz erg toepasselijk.


Het album is dicht gestrikt met een mooi stuk blauw lint, je kan hier zien dat het een lekker dik album is geworden!


Hier zie je een uit klap pagina, deze heb ik gemaakt van witte zakjes en sluit dmv magneetjes, de mooie hortensia is een een van de plaatjes die bij deze lijn hoort zo mooi!! ik heb er een grote doiley onder geplakt en in de hoekt een hartjes kraft label.

De rechter pagina heeft een foto mat en die heb ik over een mooi groot stuk blauw kant geplakt.


Opengeklapt zie je weer twee pagina met foto mats, klein beetje op gepimpt met wat jute bloemetjes en nuvo drops, links zie je ook nog zo'n leuk blauw label, paste perfect bij het papier!


Links een leuk plaatje met vlinders, ik heb hier een soort band gemaakt en deze wat verhoogd opgeplakt, hieronder heb ik een loonzakje geschoven wat je weer kan gebruiken om leuke spulletjes in te bewaren.
Rechts heb ik een pagina gemaakt met een soort van waterval van loonzakjes.


Het loonzakje, opgeleukt met een doiley en een plaatje.

 

De waterval, deze heb ik dus gemaakt met 3 loonzakjes die elkaar opvolgen in  maat, ik begin met de grootste en die plak ik met de klep in de zijvouw van de zak, dan de middelste maat en dan de kleine maat. de waterval heb ik vast gestrikt met een stuk weblint

 

Ik heb de pagina's van de waterval niet te druk gemaakt, her een der wat foto mats, diverse stukjes lint en kant en wat jute bloemetjes en vlinders.


Onder de waterval (die sluit dmv stevige magneten) weer een foto mat, een kleine witte envelop met een blauw label erachter en een jute bloemetje maken de pagina af.


Dit is mijn favoriete pagina uit het album, rechts de blokbodem pagina met daarop weer een foto mat, opgepimpt met wat jeans lint en een knoopje.

Links heb ik een met kleine enveloppen soort van luikjes gemaakt.


Hier de luikjes open, je ziet weer een foto mat met rechts onder een kraft label met daarop een cirkel die uit het design papier sneed.


De laatste pagina is een spiegelbeeld van de eerste dus ook hier een uitklap pagina alleen nu aan de rechter kant.

Links een minigift bag met daarin een plaatje en prijslabeltje, en erop een lintkaartje omwikkeld met lint en een satijnen strikje.


Hier het plaatje en het labeltje welke in de mini gift bag zitten.


De laatste pagina's, links weer een foto mat met een blauw label erop.
Rechts weer een plaatje geplakt over een grote doiley, ook gebruikte ik nog een hartjes prikker en een jute vlinder.


In de blokbodems had ik labels en kaarten geschoven, deze kan ik gebruiken om extra foto's op te plakken of om dingen die ik niet wil vergeten op te schrijven.

En dat was het dan alweer,Ik ben natuurlijk weer erg benieuwd wat jullie ervan vinden!



1 opmerking:

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra