maandag 9 september 2019

Enveloppe flipbook 2.0

Goede morgen,

Vandaag laat ik jullie weer een enveloppe flipbook zien, ik maakte deze al eerder met rechthoekige enveloppen.
Deze keer maakte ik hem met vierkante enveloppen wat toch weer een andere look geeft.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Scrapberry's en heet "the art of nature" helaas is deze niet meer verkrijgbaar maar met een ander papiertje wordt dit een net zo leuk project!


Hier de voorkant van het album, met een stuk touw wat je om het album en dan om de knoop heen draait sluit je album.
Het stokje wat je ziet waar de teksten op geplakt zijn is een ijsstokje, deze heb ik beplakt met een dun reepje papier.


Opengeslagen zie je eerst de rechter pagina, waar ik linksboven een kleine doiley een beetje verscholen onder het plaatje plakte.
Ook zie je hier een wit prijslabeltje waar ik op gestempeld heb.


Helemaal opengeslagen ziet het er dan zo uit, een kleurrijke vrolijke boel.
De papier lijn had 3 kleurstellingen en die heb ik alle 3 gebruikt.
Bij de enveloppen zit altijd een kaart en deze heb ik ook gebruikt als flapjes in het album.


De eerste kleur die ik gebruikte was geel.
Een mooi plaatje wat bij de papierlijn zat heb ik over een stukje groen kant geplakt, rechts onder een kraft label hartje.
Wat bloemetjes en pailletten maken de pagina af.


Open geslagen ziet de pagina er zo uit.
Weer mooie plaatjes met links een kraft prikker waar ik een tekst op plakte en afwerkte met een geel satijnen strikje.
Rechts een pergamijn zakje met daarin pailletten en een mini kraft envelopje met weer een tekst erin.


De groen / roze pagina.
Hier alleen een ribbel label welke ik afgewerkt heb met restjes kant, lint en touw.


Opengeslagen links weer een ijsstokje beplakt met een reepje papier.
Rechts een zakje met daarin een label en op het zakje een kraft vaandeltje,


Het label met wat restjes papier beplakt en afgewerkt met stukje kant, lint en touw.


De roze pagina.
Hierop plakte ik een klein pergamijn zakje gevuld met pailletten, onder het zakje een stukje kant en erop een bestempeld wit prijslabeltje.


En dan opengeslagen.
Links weer dat mooie kant onder een plaatje en op het plaatje een kraft vaandeltje afgewerkt met een satijnen strikje.
Rechts een doiley in de hoek en centraal een kraft schulp label met daarop een kraft etiket.


En hier zie je dan alle open geslagen flapjes ,wederom lekker kleurrijk!

Dit was het dan alweer, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Dit project heb ik ook als een zogenaamde "On The Road" workshop gegeven bij iemand thuis, een geslaagde dag en iedereen ging met een leuk project naar huis, helaas is dit papier op maar met een ander leuk papiertje kan het vast ook leuk worden!
Mocht je het leuk vinden als ik bij jouw thuis een workshop kom geven dan mag je voor meer informatie mailen naar info@kimya.nl

Lieve Groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra