vrijdag 27 september 2019

7 tags of christmas

Goede morgen allemaal,

Ieder jaar doen we met het design team van Kimya een 7 tags, zo ook dit jaar met de 7 tags of christmas is september.
Vandaag dus dag 5 met als thema glitter.


Nou glitteren doet ie wel, ik had nog wat restjes rood kerstpapier liggen en dat heb ik voor deze tag gebruikt.


Door het tag gaatje heb ik stukje glitter band gedaan, en deze heb ik dichtgeknoopt met een stikje merry christmas lint, touw en roestige belletjes.


Uit glitter papier stanste ik een mooie kerstbloem.



In de blister heb ik pailletten en glitter gedaan, ook zie je de rode folie, die glittert ook een beetje.


Dit was mijn tag ik hoop dat jullie hen mooi vinden!

Lieve groetjes,


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra