maandag 25 juli 2022

On The Road in de herhaling

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer mijn beurt voor een blog.

Zo vlak voor mijn vakantie laat ik jullie 2 dezelfde maar net even iets anders projecten zien, projecten die ik ook al net iets anders als On the Road workshop heb gegeven 

Het eerste project was een workshop die ik gaf in april aan een leuk groepje dames in Delft, zij wilde graag dit project in een kerstversie maken, nou is kerst in april niet helemaal mijn ding maar ja u vraagt wij draaien he!


Dit is het project, herkennen jullie hem?
 Hij is in basis gemaakt van vouwdoosjes met venster en hier heb ik in het midden van het project een pocket gemaakt waar 4 labels in zitten (in het origineel zit een boekje)
Het papier is van Mintay en heet "Time of Wonders"


Achter de vensters heb ik dus plaatjes gebruikt die bij de lijn horen.
Met een kraft rietje pimpte ik de boel een beetje op.
De vilten sneeuwvlokken vind ik ideaal voor kerst/winter projecten.


In het midden dus een pocket, hier zitten 4 labels in.
Op de pocket een geschulpt rondje met hier een goudkleurige sticker op, het goud vond ik erg mooi bij het papier passen!
Boven de sticker een satijnen strikje die er qua kleur echt perfect bij past, het houten kerstboompje is een knoopje super cute toch!!


Aan de ander kant weer een plaatje en een sneeuwvlok

 

De labels heb ik simpel gehouden, gewoon beplakt met designpapier en wat opgeleukt met stickers en diecuts. De labels ik afgewerkt met kreukellint en hempcord.

En toen had ik in mei een primeur voor mezelf, bij mijn buurvrouw gaf ik een workshop op een kinderfeestje voor 8 meiden van 11 en 12 jaar.
De meiden maakte hetzelfde project maar net even anders en ook zeker met een ander papiertje.
Omdat ze na de vakantie naar de middelbare school gaan werd het een soort vriendinnen project, en heb ik in mijn voorbeeld gebruikt gemaakt van foto's van mijn buuf en tevens vriendinnetje en mij.


Zoals je ziet hetzelfde project maar door het papiertje ziet er echt weer heel anders uit, het papier is weer van Mintay en heet "Forever Young"    
In dit project zit in de pocket dan wel weer een boekje.
op de pocket zit hier een sticker met "BFF" erop hoe toepasselijk voor dit project toch!


Dit is de voorkant van het boekje, dat sluit met een vrolijk gekleurd shining organza, dat hebben we echt in zoveel kleuren er past er altijd wel een bij je project.

 

Zie je hier hoe vrolijk het papiertje is, super tof toch!! Het album heb ik trouwens gemaakt van een vlakke zak.


Opengeslagen ziet het album er dan zo uit, ik heb er 3 pockets in gemaakt waar labels met foto's op zitten, op de middelste pocket weer zo'n gaaf etiket welke in dezelfde verpakking zit als het BFF etiket.


De labels, lekker vrolijk beplakt met papier en wat leuke foto's van onszelf, afgewerkt met vrolijk shining organza.

En dat was mijn blog weer, ik ga deze week lekker op vakantie dus tot over een week of 4 hihihi
Fijne vakantie allemaal!!
Lieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra