maandag 5 september 2022

Beursproject september 20220

 Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer mijn beurt voor een blog en ik laat jullie het beursproject zien.

Afgelopen dagen was er weer een beurs in Den Bosch, 3 super leuke gezellige dagen waar ik weer een hoop van jullie tegen ben gekomen.

Voor deze editie maakte ik weer een beursproject en deze laat ik vandaag aan jullie zien.


Dit is hem geworden een soort slimline album maar dan gemaakt van wijnzakken, een langwerpig album dus. Het papier wat ik gebruikt hebt is van Paper Heaven en heet "First Kiss" zo mooi!!
Ik heb het hele album redelijk rustig gehouden en zo ook voorop, een hartjesprikker en wat mooie bloemen en her en der wat nuvo drops.


Als je het album opent zie je dit, zoals jullie misschien wel van mij gewend zijn heb ik 2 gespiegelde kanten gemaakt die sluiten met een mooi stuk katoenlint, deze keer gestrikt in de lange weg.


Als de eerste flap openslaat zie je dit, een soort harmonica pockets.


Best veel ruimte voor foto's, plaatjes of teksten bv.
Ik heb best veel gebruik gemaakt van Gummiapan stansen, een super tof merk met kleine prijsjes en wij zijn een van de weinige in Nederland die het verkopen.


In de vierkante harmonica pockets die gemaakt zijn van vlakke zakken kan je ook nog kaartjes steken, dus echt ruimte genoeg in dit album!


De andere kant is dus zowat hetzelfde alleen dan gespiegeld.


Ook hier weer veel Gummiapan, ben echt gek op dit merk, ze hebben ook zoveel leuke betaalbare tekst stempels te leuk gewoon!


De andere kant van de harmonica niet te druk gewoon leuk!


Onder beide harmonica's zit nog een pocket en daar heb ik labels ingestoken.

Dat was mijn blog weer, ik ben erg benieuwd wat jullie ervan vinden!

Lieve groetjes,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor jullie reactie ik lees ze altijd met veel plezier!!!
Lieve groetjes Sandra